کد خبر: 335730
۰
۰
نسخه چاپی

کاشت درخت توسط مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز درختکاری

مدیرعامل بانک ملی ایران امروز و همزمان با روز درختکاری، چند اصله درخت در محوطه عمومی این بانک کاشت.

کاشت درخت توسط مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز درختکاری

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین در این رویداد با بیان این که مراسم درختکاری امسال بانک ملی ایران به نیابت از شهدا انجام شده است، اظهار امیدواری کرد به برکت این اقدام، بانک با سرعت هر چه بیشتر به سوی اهداف از پیش تعیین شده حرکت کند.
بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت روز ملی درختکاری و منابع طبیعی و با هدف پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت، با نام شهدای این بانک به ویژه «محمدرضا سنجرانی» شهید مدافع حرم اقدام به کاشت نهال کرد.
در این اقدام، 60 اصله نهال در پارک جنگلی تلو به همت بانک ملی ایران کاشته شد. در این مراسم همچنین یاد و خاطره کارکنان بانک که پس از ابتلا به بیماری کرونا و در راه ادامه خدمت به مردم جان خود را از دست داده اند، گرامی داشته شد.
بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد حامی محیط زیست همواره ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ارزشمند ملی را مدنظر داشته است و برگزاری این مراسم نمادین گامی در جهت توجه و تاکید بیشتر به کاشت درخت و احترام به طبیعت محسوب می شود.
بانک ملی ایران در سالهای اخیر تلاش کرده است مصرف کاغذ را در فرآیندهای کاری خود به حداقل ممکن برساند و از چند سال گذشته، مکاتبات اداری درون سازمانی، نامه ها و دستورهای اداری بانک با راه اندازی سامانه اتوماسیون به صورت کاملا دیجیتال انجام می گیرد.
همچنین با فراگیر شدن سامانه های بانکداری اینترنتی از قبیل بام، بله، ایوا و... ضمن کاهش ترددهای درون شهری که عامل مخربی برای محیط زیست هستند، مصرف کاغذ در تراکنش های بانکی نیز به حداقل رسیده است.
چند سالی است که به منظور کاهش مصرف کاغذ، تقویم دیجیتال نیز جایگزین چاپ سررسیدهای سالانه این بانک شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید