کد خبر: 335943
۰
۰
نسخه چاپی

تاکید رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر ارائه خدمات بهینه به مشتریان

رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در جریان بازدید از شعبه میرداماد، عملکرد سالیانه شعبه را بررسی کردند و ضمن تاکید بر لزوم افزایش سودآوری و جذب منابع جدید در جهت تحقق اهداف تعیین بانک، خواستار تلاش حداکثری برای تکریم و ارائه خدمات بهینه به مشتریان در روزهای پایانی سال شدند.

تاکید رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر ارائه خدمات بهینه به مشتریان

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با همکاران و مشتریان صمیمانه به گفت و گو نشست و از همکاران خواست در فرصت باقی مانده تا پایان سال، توجه بیشتری در راستای تحقق اهداف بانک داشته باشند.
وی با تاکید بر چابک سازی شعب بانک تصریح کرد: جذب منابع ارزان قیمت و درآمدهای غیر مشاع در مدت باقی مانده تا پایان سال جاری و افزایش درآمدهای بانک در راستای سودآوری از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.
ناصر شاهباز در این بازدید، تعیین تکلیف مطالبات معوق را از الزامات بانک خواند و افزود: در روزهای پایانی سال باید وصول مطالبات معوق و کاهش نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات (NPL) مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت رضایت مشتریان در شعب بانک بر توجه به سودآوری به عنوان یکی از مهم ترین سیاست های مالی تاکید کرد.
شاهباز همچنین توجه به فعالیت های اعتباری و پرداخت تسهیلات مورد نیاز به مشتریان در شعب بانک را در راستای ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان دانست.
سید فرید موسوی عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران در این بازدید با تاکید بر ارائه تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و انواع خدمات بانکداری به واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ در شعبه، خواستار حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد .
موسوی افزود: پرداخت تسهیلات در شعب بانک با توجه به طرح های مختلف اعتباری بانک من جمله طرح صدف، تام، نیکان و ... زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان را افزایش می دهد و می‌تواند ابزاری برای تعامل، جذب مشتریان و یک فرصت جهت سودآوری بیشتر باشد.
وی در ادامه بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت و توسعه بانکداری الکترونیک در شعب بانک تاکید کرد.
علی موسوی زاده عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران در این بازدید اظهارداشت: همه باید در جهت افزایش درآمد و سودآوری و اعتلای نام بانک ملی ایران گام برداریم.
وی با تاکید بر اینکه همکاران با مدیریت صحیح هزینه ها و درآمدها می توانند بانک را در رسیدن به اهداف یاری کنند، گفت: مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش منابع بانکی تاثیر بسزایی دارد.
موسوی زاده با اشاره به اهمیت توجه مسئولان واحدها به مقوله سود و زیان تصریح کرد: تبدیل دارایی های غیر مولد و راکد به مولد از جمله سیاست های محوری بانک ملی ایران است.
اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف شعبه میرداماد و گفت و گوی صمیمانه با مدیران و کارکنان شعبه، در جریان آخرین وضعیت این بخش ها قرار گرفتند و در ادامه از تلاش های روسا و کارکنان این شعبه قدردانی کردند.
فائق جواهر کلام رئیس شعبه میرداماد نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد شعبه در زمینه جذب منابع، نحوه مصارف و… ارائه کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید