کد خبر: 336086
۰
۰
نسخه چاپی

تجلیل دکتر محمد رضا فرزین از جانبازان بانک ملی ایران

مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای این بانک حضور یافت و به نمایندگی از جانبازان بانک از رضا خسروی رئیس این مرکز تقدیر کرد.

تجلیل دکتر محمد رضا فرزین از جانبازان بانک ملی ایران

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین در این دیدار  که فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و جواد بخشی مشاور مدیر عامل بانک نیز حضور داشتند،گفت: جانبازان و خانواده شهدا،چراغ راه کارکنان بانک هستند و وجود آنها الهام بخش روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بانک است.
وی افزود:جانبازان بر گردن تک تک آحاد جامعه حق دارند و پاسداشت مقام آنها،پاسداشت روحیه ایثار و جهاد در کشور است.
 مدیر عامل بانک ملی ایران اظهار کرد:پیشرفت کشور به سوی اهداف بلند ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری تنها با روحیه رشادت و ایثار ممکن است و بحمداله کارکنان بانک ملی ایران در جهت خدمت به مردم، ایثارگرانه عمل می‌کنند.
دکتر فرزین تاکید کرد: بانک ملی ایران با عزم و جدیت  برای رفع امور معیشتی،نیازها و دغدغه های جانبازان عزیز و خانواده های محترم شهدا تلاش می کند و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است.
شایان ذکر است به مناسبت روز جانباز رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران به نمایندگی از دکتر فرزین در منزل چند تن از جانبازان بانک حضور یافت و ضمن ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان،در فضایی صمیمانه با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید