کد خبر: 336100
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
در جشنواره فجر مدیریت ایران صورت گرفت؛

اعطای نشان لیاقت مدیریت ایران به مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد

نشان لیاقت مدیریت ایران در جشنواره فجر مدیریت ایران به احمدرضا سبزواری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اهدا شد.

اعطای نشان لیاقت مدیریت ایران به مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ؛ نشان لیاقت مدیریت ایران در جشنواره فجر مدیریت ایران به احمدرضا سبزواری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اهدا شد.

در ️نهمین آیین تجلیل از مدیران برگزیده ملی که با عنوان جشنواره فجر مدیریت ایران توسط معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت و دانشگاه صنایع و معادن ایران و با همکاری موسسه مطالعات خلیج فارس و همراهی تشکل‌های علمی و دانشکده‌های مدیریت کشور و نیز با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند هشت گردهمایی بزرگ بنگاه‌های برتر اقتصاد ایران جشنواره فجر مدیریت ایران با رویکرد تبیین نظام مدیریتی شایسته سالار در قرن جدید، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. تندیس نشان لیاقت مدیریت برگزیده جشنواره به احمدرضا سبزواری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اهدا شد.

پاین رویداد ملی فرصتی فراهم آورد تا اندیشمندان علم مدیریت در کنار سکانداران بنگاه‌های برتر اقتصادی کشور در دو بخش خصوصی و عمومی آخرین دستاوردهای جهان در توسعه و مدیریت را با تجارب به روز مختصات اقتصادی ایران به اشتراک گذارند و آمیزه‌ای درخور از تجربیات ملی برای آگاهی نسل‌های آینده کسب و کار کشور پدید آورند.

از مهمترین اهداف این جشنواره رونمایی و معرفی اولین جایزه ملی مدیریت ایران به عنوان محرکی ارزنده برای فعالان اقتصادی کشور است که تلاش کنند با ارائه راهکارها و پیشنهادهای عملیاتی و راهبردی به مسئولان و فعالان اقتصادی و صنعتی در ترسیم نقشه راه توسعه پایدار ملی اهتمام ورزند.