تجهیز کارگاههای آموزشی و مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح

تجهیز کارگاههای آموزشی و مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : جلسه بررسی وضعیت آموزش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح مستقر در استان با حضور سردار موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح در محل ستاد فرماندهی لشکر 21 حمزه آذربایجان برگزار شد.

 

 جلسه بررسی وضعیت آموزشی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در استان آذربایجان شرقی با حضور علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، سردار جواد زاده کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی مستقر در استان و مدیران کل سازمان ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی برگزار شد. 

 

       علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در این جلسه آمادگی اداره کل را در راستای تجهیز کارگاههای آموزشی در رشته های مورد تقاضا و نیز هماهنگی با شرکای اجتماعی در راستای مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح و معرفی به آزمون های صلاحیت حرفه ای جهت صدور گواهینامه مهارت اعلام نمود.

 

مشایخی افزود: در طی سال گذشته تعداد 2 هزار و 334 نفر دوره و تعداد 348 هزار و 189 نفر- ساعت آموزش های مهارتی در حوزه محیط کار واقعی و تعداد 3 هزار و 453 نفر دوره معادل 564 هزار و 238 نفر- ساعت در سایر رشته های مهارتی آموزش های فنی و حرفه ای به نیروهای مسلح ارائه شده است.

 

وی افزود: تعداد 3 هزار و 743 نفر در آزمون های صلاحیت حرفه ای فنی و حرفه ای در سال 1400 شرکت نموده اند که از این تعداد تعداد 2 هزار و 41 نفر در این آزمونها قبول شده و موفق به دریافت گواهینامه مهارت از آموزش فنی و حرفه ای شده اند.

تجهیز کارگاههای آموزشی و مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح

در این جلسه با اعطای لوحی از علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در راستای کسب رتبه برتر در حوزه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید