کد خبر: 349143
۰
۰
نسخه چاپی

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی

در این پیام آمده است:

بدون شک چهاردهم خردادماه سال 1368 برای نسل ما یکی از سخت‌ترین روزها به شمار می‌آید، روزی که پیر مراد آزادگان جهان مقابل چشمانمان چشم از جهان فرو بست و امتی را در غم فراق خود داغدار کرد.

فقدان انفاس ملکوتی، نگاه نافذ و کلام پیامبرگونه پیر جماران چنان داغی بر دل ما گذاشت که گرچه پرچم‌داری سیدعلی عزیز تحمل آن را آسان ساخت، اما بی‌شک تنها مرهم آن، استشمام رایحه حضور امام غایبی خواهد بود که جهان در انتظار ظهور اوست.

کیست که نداند اگر دشمنی شیاطین خارجی و عدول برخی در داخل از مشی و مرام خمینی کبیر(ره) نبود، فرزندان آن رهبر دردانه، امروز در تمام ابعاد، قله‌های بزرگی و افتخار را در نوردیده بودند، اما دریغ که با وجود رویش‌های مبارک این نظام مقدس، برخی ریزش‌ها و دنیاطلبی‌ها، حرکت فرزندان خمینی را کُند کرد و شد آنچه نباید می‌شد.

اینجانب به عنوان سرباز کوچک این مردم که از قافله دوستان شهید خود جامانده‌ام، در محضر روح ملکوتی آن امامِ سفر کرده عهد می‌بندم که در این جنگ تمام عیار اقتصادی تمام توان خود را برای حفظ و تقویت سنگر تولید و صنعت بکار بسته و با تلاشی مضاعف و پاک‌دستانه، دین خود را در مسیر اعتلای نام ایران و ایرانی بکار بندم.                                                         

                                                                                                                       

          محمدعلی تیموری   

             مديرعامل و نايب رئيس هيات مديره گروه خودروسازی سايپا 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید