کد خبر: 349257
۰
۰
نسخه چاپی

مک بوک ایر ۲۰۲۲ رنگ‌بندی جدیدی خواهد داشت

طبق گفته‌ی مارک گورمن از وب‌سایت بلومبرگ، به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد مک بوک ایر ۲۰۲۲ خود را با رنگ‌بندی جدیدی راهی بازار کند.

مک بوک ایر ۲۰۲۲ یکی از محصولات مور انتظار اپل است که گفته می‌شود به زودی قرار است از آن رونمایی شود. اطلاعات نسبتا خوبی در رابطه با این محصول در اختیار داریم و خوشبختانه با خبری هم که امروز منتشر شده، اطلاعات‌مان در رابطه با آن افزایش پیدا کرده است.

طبق گفته‌ی مارک گورمن، یکی از نویسندگان ارشد وب‌سایت معتبر بلومبرگ، ظاهرا مک بوک ایر مورد انتظار با رنگ‌بندی جدیدی راهی بازار خواهد شد. گفته می‌شد رنگ‌بندی این محصول شاید شبیه به آی‌مک باشد اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد چرا که شرکت آمریکایی قصد دارد آن را در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی به فروش برساند. این رنگ‌بندی دقیقا مشابه نسل گذشته‌ی همین محصول است.

اخیرا خبرهایی منتشر می‌شده مبنی بر اینکه مک بوک ایر ۲۰۲۲ رنگ‌های مختلف و گوناگونی خواهد داشت که به نظر می‌رسد اندکی اغراق‌آمیز بوده باشند. گورمن ضمن اشاره به این موضوع مدعی شد رنگ طلایی مک بوک مورد انتظار ظاهرا گل سر سبد این مجموعه خواهد بود چرا که جلوه‌ای زیبا و متفاوت خواهد داشت.

در حال حاضر با توجه به شایعاتی که پیرامون مک بوک ایر ۲۰۲۲ وجود دارد می‌توانیم بگوییم این محصول حواشی مایل به سفیدی خواهد داشت. رنگ صفحه کلید آن هم دقیقا به همین شکل خواهد بود تا بدین ترتیب لپ‌تاپ ظاهری یک‌دست‌تر به خود بگیرد. دلیل اصلی اینکه گفته می‌شد این محصول رنگ‌بندی جدیدی خواهد داشت شاید همین بوده باشد؛ یعنی در ساخت خود لپ‌تاپ در همان یک مدل، از رنگ‌های مختلفی استفاده شده است. مینگ چی‌کو، یکی از تحلیل‌گران نام‌آشنای اپل هم در ماه مارس گفته بود که مک بوک مورد انتظار رنگ‌بندی مختلفی خواهد داشت اما وارد جزئیات نشد.

مک بوک ایر ۲۰۲۲ ظاهرا از لحاظ طراحی، تفاوت خاصی با مک بوک پرو نخواهد داشت، اما نمی‌دانیم آیا روی نمایشگر آن شاهد تعبیه‌ی ناچ خواهیم بود یا خیر. هرچند احتمال اینکه ناچ روی صفحه باشد زیاد است. این محصول به احتمال بسیار زیاد به عنوان قلب تپنده، نسل دوم تراشه‌ی M2 را در اختیار خواهد داشت، اما مینگ چی‌کو معتقد است خبری از تراشه‌ی جدید نیست و همان تراشه‌ی M1 را در مک بوک ایر ۲۰۲۲ شاهد خواهیم بود.

برخی‌ها معتقدند اگر از لحاظ توان پردازشی و گرافیکی، تفاوت زیادی بین دو نسل وجود نداشته باشد، پس چگونه اپل انتظار دارد کاربران، مک بوک ایر ۲۰۲۲ را به نسل قبل ترجیح داند که پاسخ به نظر می‌رسد همین رنگ‌بندی و طراحی نسبتا جدید باشد؛ ارتقایی که به احتمال زیاد کسی را به وجد نمی‌آورد.

گورمن معتقد است رونمایی از این محصول فردا و در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل رخ خواهد داد. حال اینکه این خبر درست است یا خیر، موضوعی است که باید تا فردا برای مشخص شدن آن منتظر بمانیم.

  • پخش زنده مراسم WWDC 2022 اپل؛ رونمایی از iOS 16
  • مک‌بوک تاشوی اپل ممکن است فوق‌العاده نازک و سبک باشد

منبع: MacRumors

مک بوک ایر ۲۰۲۲ رنگ‌بندی جدیدی خواهد داشت
منبع:

دیجی کالا مگ

یکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت 11:50

https://www.tgju.org/news/2437658

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید