کد خبر: 349319
۰
۰
نسخه چاپی

ترافیک سنگین در محورهای مازندران / مسافران پیش از سفر محدودیت‌های ترافیکی را مرور کنند

سرهنگ یدالله جهان‌تاب عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به یکطرفه بودن جاده کندوان در مسیر شمال به جنوب، وضعیت تردد خودرو در حدفاصل قبل از شهر تا خروجی مرزن آباد، سیاه بیشه و همچنین محدوده هزار چم را سنگین توصیف کرد.

وی گفت که در محور هراز نیز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل چلاو، آب اسک، لاسم و پلور ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

رییس پلیس راه مازندران افزود : با افزایش بار ترافیکی در جاده هراز در صورت لزوم مسیر شمال به جنوب در این جاده از آب اسک به رودهن از ساعت ۱۶ امروز یکطرفه خواهد شد.

وی با اظهار این که در حال حاضر وضعیت ترافیک خودرو در جاده سوادکوه پرحجم و روان است ، از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر، از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

طبق برنامه ریزی قبلی پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ امروز از شمال به جنوب جاده کندوان یکطرفه شده است و این وضعیت تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت. همچنین فردا دوشنبه ۱۶ خرداد نیز تردد در این محور از ساعت ۱۳ تا ۲۴ از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز نیز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد شد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس به کرج و بالعکس کماکان ممنوع است. 

در محور هراز هم امروز از ساعت ۶ صبح تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ممنوع شد و این وضعیت تا ساعت ۲۴ ادامه می یابد و فردا دوشنبه ۱۶ خرداد ماه هم این محدویت ترافیکی در محور هراز ادامه خواهد یافت.

تردد موتور سیکلت نیز همچنان تا ساعت ۶ صبح فردا دوشنبه از محورهای کندوان، هراز ، فیروزکوه به تهران و یا بالعکس ممنوع است و تنها موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیرهای ترافیک، مجاز به تردد هستند.

برای جاده فیروزکوه هم تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر  - فیروزکوه - تهران ممنوع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید