کد خبر: 349377
۰
۰
نسخه چاپی

خدمات پس از فروش ركن اصلي شركت‌هاي توليدي است

 

مديرعامل گروه سايپا:

 

به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومي سايپايدك، محمدعلی تيموري در نشستي با مديران ارشد سايپايدك، با بيان اين مطلب افزود: امسال توليد روزانه خودرو در سايپا بين 1750 تا 1850 دستگاه است كه بايد به ظرفيت توليد 2000 دستگاه در روز برسيم.

او ادامه داد: اصلاح ساختار در گروه سايپا آغاز شده و از اهميت بالايي برخوردار است به طوري كه تا ساختار تغيير نكند بهبودي ايجاد نخواهد شد. در گام بعدي به اصلاح سيستم‌ها بر اساس ساختار اصلاح شده خواهيم پرداخت و استفاده از نيروهاي ماهر در دستور كار قرار مي‌گيرد تا در نهايت در سبك مديريت و نماد سازي تغيير ايجاد شود.

تيموري سه حوزه منابع انساني، مالي و خريد را از حوزه‌هايي دانست كه مديران عامل شركت‌هاي گروه بايد مستقيما بر فعاليت آنها نظارت كنند.

در اين نشست، غلامرضا دفتري مشاور مديرعامل گروه سايپا در فروش و خدمات پس از فروش، در سخناني با تاكيد بر اهميت نقش نيروي انساني در بهبود خدمات پس از فروش، گفت: فارغ از اعداد و شاخص‌ها در زمينه ارزيابي عملكرد سازمان خدمات پس از فروش سايپا، آنچه كه اهميت دارد، نظر مردم و مشتريان درباره خدمات پس از فروش است.

در ابتداي اين نشست، محمدرضا موسوي مديرعامل سايپايدك گزارشي از عملكرد اين سازمان در زمينه‌هاي بازرگاني، مالي، منابع انساني و شبكه خدمات پس از فروش ارائه كرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید