کد خبر: 349521
۰
۰
نسخه چاپی

صعود قیمت طلا پس از افت در روز جمعه + تحلیل تکنیکال

به گزارش سایت طلا، داده های مثبت مربوط به مشاغل غیر کشاورزی ایالات متحده که در روز جمعه منتشر شد قیمت طلا را به شدت کاهش داد اما با این حال این فلز زرد توانست بالاتر از سطح روانی 1850 دلار باقی مانده و از امروز بار دیگر رشد خود را از سر بگیرد.

متوقف شدن رشد ارزش شاخص دلار به همراه افزایش قیمت نفت پایه های مناسبی را برای طلا به وجود آورده اند که به رشد آن کمک می کند. همچنین افزایش تورم نیز باعث تمایل سرمایه گذاران نسبت به خرید طلا می شود.

صعود قیمت طلا

از طرف دیگر سیاست های تهاجمی فدرال رزرو و انتظار برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در جلسات آینده کمیته این بانک بازار را تحت تاثیر خود قرار داده و مانع از هرگونه خرید شدید فلز زرد توسط معامله گران می شود.

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که فلز زرد برای صعود بیشتر ابتدا باید از مقاومت شدیدی در نقطه 1857 دلاری عبور کند. حرکت پایدار بالاتر از این نقطه قیمت طلا را به مقاومت بعدی آن در نقطه 1863 دلاری می رساند.

صعود قیمت طلا پس از افت در روز جمعه + تحلیل تکنیکال

ادامه روند صعودی در بازار طلا می تواند قیمت طلا را به مقاومت 1865 دلاری رسانده و عبور از آن فلز زرد را با مقاومت 1867 دلاری مواجه خواهد ساخت. بالاتر از آن نیز مقاومت 1874 دلاری صعود طلا را به چالش خواهد کشید.


از طرف دیگر طلا در نقطه 1851 دلار از حمایت قدرتمندی برخوردار است. در صورتی که طلا از این نقطه افت کند به ترتیب در نقاط 1847 و 1842 دلاری پشتیبانی خواهد شد.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید

صعود قیمت طلا پس از افت در روز جمعه + تحلیل تکنیکال
منبع:

سایت طلا

دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت 15:20

https://www.tgju.org/news/2438080

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید