کد خبر: 349813
۰
۰
نسخه چاپی

تعویض و راه‌اندازی سیستم اندازه‌گیری مرجع در ایستگاه گاز نفت‌شهر

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا جولایی در بازدید از این ایستگاه در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، اظهار کرد: در سالی که با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است باید برای تحقق عملی آن با همه وجود به‌ویژه به‌منظور پایداری و استمرار جریان گاز همسو با رشد و رونق تولید و به تبع آن، ارتقای نظام دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین مولد تلاش کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ به‌ویژه در فصل سرد زمستان مساعی بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان منطقه ۷ عملیات انتقال گاز برای انتقال پایدار و مستمر جریان گاز طبیعی به استان‌های سردسیر غرب کشور قابل تقدیر است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: ایستگاه اندازه‌گیری نفت‌شهر یکی از مراکز مهم شریان گاز کشور است که عملکرد صحیح این ایستگاه از ابعاد مختلف، برای کشور بسیار اهمیت دارد.

جولایی همچنین از تعویض و راه‌اندازی موفقت‌آمیز سیستم اندازه‌گیری مرجع در ایستگاه که با توان فنی داخلی خبر داد و این موضوع را نشانه‌ای از تلاش و همت مهندسان این منطقه دانست.

وی در پایان ضمن اعلام ضرورت همکاری و هماهنگی کامل منطقه در مباحث انتقال و صادرات گاز با دیسپچینگ ملی گاز، بر افزایش بهره‌وری با انجام به موقع و بهینه تعمیرات خطوط لوله و ایستگاه های منطقه تاکید کرد.

مهدی زارع، مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز نیز با تشریح فرآیند ساخت، تجهیز، گسترش، تعمیرات و اقدام‌های فنی مورد نیاز این ایستگاه، گفت: ایستگاه اندازه‌گیری گاز نفت‌شهر در کنار دیگر تاسیسات توانسته است در تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور نقش بسزایی ایفا کند.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید