کد خبر: 349881
۰
۰
نسخه چاپی

تأمین ۸۵ درصدی تجهیزات ایستگاه‌های تقویت فشار گاز ازسوی سازندگان داخلی

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رضا نوشادی امروز (چهارشنبه، ۱۸ خردادماه) در نشست آموزشی مدیریت پروژه حرفه‌ای (PMP) که با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز و جمعی از مدیران ارشد شرکت‌های تابع برگزار شد، گفت: تامین تجهیزات داخلی تنها با همیاری و همدلی همه کارکنان شرکت و با مدیریت صحیح در اجرای پروژه‌های کلان امکان‌پذیر است، ضمن اینکه افق تعریف‌شده برای شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز تبدیل شدن به سازمانی پروژه‌محور در کلاس جهانی است که البته نیازمند تسلط بر دانش مدیریت پروژه و اجرای کامل آن در پروژه‌هاست.

وی ادامه داد: گروه عملیاتی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به‌عنوان بازوی اجرایی شرکت ملی گاز ایران در اجرای پروژه‌ها بسیار چابک است و هیچ مانعی را در این مسیر به رسمیت نمی‌شناسد اما بحث کلان شناخت مدیریت پروژه و اجرای صحیح فرآیندهای آن، مبحثی است که به جد باید روی آن کار شود.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، برای رسیدن به این هدف که می‌تواند در اجرای پروژه‌ها بسیار تسهیل‌گر باشد، باید از ابزارهای موجود که در شرکت ملی گاز ایران وجود دارد به درستی استفاده کرد و بهره برد.

نوشادی با بیان این‌که توسعه قابلیت‌ها در سازمان‌ها، روش‌های متفاوتی دارد که بهترین آن‌ها توسعه آموزش در سطح استاندارد برای مدیران است، افزود: به همین منظور آموزش مدیریت پروژه که از مهم‌ترین ارکان اجرای صحیح و بهینه یک پروژه به‌ویژه در ابعاد بین‌المللی است، در دستور کار قرار گرفته زیرا افزایش تاب‌آوری همکاران در حوزه‌های مختلف تنها با تجهیز آن‌ها به دانش روزآمد و حرکت به سوی صلاحیت حرفه‌ای کارکنان امکان‌پذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه ما در امر مدیریت پروژه نیاز به مدیریت صحیح، ارتقا و بهبود داریم، گفت: دانش مدیریت پروژه براساس تجربه به‌ وجود آمده و بر همین اساس، تا بر مبنای استاندارد خود جلو نرود، نه هزینه‌های ما در انجام پروژه‌ها بهینه می‌شود و نه نتیجه قابل قبولی از آن عاید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در پایان اظهار امیدواری کرد تا در آینده‌ای نه چندان دور، در افقی قرار بگیریم که به لحاظ ابزار حرفه‌ای مدیریت پروژه، شرکت‌های بزرگ بین‌المللی را پشت سر بگذاریم.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید