کد خبر: 349884
۰
۰
نسخه چاپی

موساد نقره داغ شد - فرمانده بخش ترور موساد کشته شد

منابع خبری اعلام کردند فردی بنام «ایلاک رون»، به عنوان فرمانده بخش ترور سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد در جریان حمله‌ی پهپادی ساعتی پیش در شمال عراق در اربیل به هلاکت رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ منابع خبری اعلام کردند که فرمانده بخش ترور موساد در جریان حمله پهپادی در عراق به هلاکت رسید.

در همین ارتباط هم، «خالد اسکیف»؛ خبرنگار باسابقه المیادین در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: «سایت های عراقی از کشته شدن فردی به نام الاک رون، مسئول جوخه ترور صهیونیست‌ها در جریان حمله پهپادی در اربیل در شمال عراق خبر می‌دهند.»


این خبر تنها ساعاتی پس از حمله پهپادی به مقر آمریکا در اربیل عراق منتشر شد. ساعاتی قبل از انتشار این خبر، برخی منابع منطقه‌ای از حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در حاشیه فرودگاه أربیل واقع در اقلیم کردستان عراق خبر داده بودند. گفته شده که این حمله پهپادی به ساختمان کنسولگری و پایگاه نیروهای آمریکا در محله شورش در أربیل مرکز استان أربیل در شمال عراق صورت گرفته است.

برخی منابع هم گفته اند که احتمالاً بیش از یک پهپاد در این عملیات حضور داشته است.

همچنین گفته شده است که حمله در یک منطقه امنیتی بسیار حساس در نزدیکی کنسولگری امارات در أربیل و در فاصله دو کیلومتری کنسولگری آمریکا صورت گرفته و دود و آتش از محل هدف حمله بلند شده است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از مقامات امنیتی و مسئولان اقلیم کردستان خبر داده که این پهپاد انتحاری کنسولگری آمریکا در این شهر را هدف قرار داده است.

همچنین پایگاه خبری السومریه عراق نیز در گزارشی اعلام کرد که صدای انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا در این شهر شنیده شده است.

جزئیات بیشتری از این حمله پهپادی اعلام نشده، اما از زمان مصوبه پارلمان عراق برای خروج همه نیروهای نظامی خارجی و آمریکایی، حملات علیه کاروان‌ها و مقرهای نیروهای آمریکایی در مناطق مختلف عراق جریان داشته است.

موساد نقره داغ شد -  فرمانده بخش ترور موساد کشته شد
منبع:

اقتصاد نیوز

پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت 09:01

https://www.tgju.org/news/2439255

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید