کد خبر: 349886
۰
۰
نسخه چاپی

وزیر کشور: ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات منطقه منظریه شهرکرد پیش‌بینی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در این بازدید افزود: یک سری کمبودها در محدوده ساخت مسکن مهر منظریه همچون فضای سبز، پیاده‌رو و زیرساخت‌های خدماتی وجود دارد که مسوولان وزارت مسکن و شهرسازی در این محدوده مسئولیت‌ دارند و از طرفی شهرداری نیز باید خدمات لازم را به مردم برساند.

وی با اشاره به صحبت‌های انجام شده با معاون وزیر راه‌ و شهرسازی در این رابطه افزود: امید می‌رود در جریان سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری توافقی برای اختصاص مبالغی‌ به شهرداری صورت گیرد و شهرداری بتواند کل منطقه را تحویل گرفته و مشکلات‌ را رفع کند.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در جریان سی و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید از منطقه منظریه شهرکرد، در محوطه باغ موزه دفاع مقدس نیز حاضر و آخرین اقدامات انجام شده در این ۲ محدوده را بررسی کرد.

از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار رییس‌جمهور در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد و شهرستان کیار در ۳۵کیلومتری مرکز استان قرار دارد. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید