کد خبر: 350018
۰
۰
نسخه چاپی

تزریق گاز به نیروگاه آرین شماره ۲ زنجان

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی گفت: عملیات اتصال نهایی نیروگاه آرین، منشعب از خط ۴۸ اینچ زنجان - تبریز برای انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره‌ور گاز طبیعی به صنایع مهم و کلیدی در حداقل زمان ممکن با موفقیت انجام شد.

>>> بیشتر بخوانید؛

«گازرسانی به نیروگاه‌ها»؛ اقدام ماندگار صنعت گاز برای حفظ محیط زیست

وی افزود: این عملیات با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش گروه عملیاتی زبده و متخصص به‌مدت ۷۲ ساعت برنامه‌ریزی شده بود که با تلاش شبانه‌روزی همکاران این منطقه و شرکت گاز استان زنجان در کمتر از زمان تعریف‌شده و حداقل هدررفت گاز با ایمنی و موفقیت کامل تکمیل شد.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: پس از انجام عملیات آزمون هیدرواستاتیک این خط، برشکاری، جوشکاری و اتصال نهایی به شیر هات‌تپ و رادیوگرافی سرجوش‌ها و تزریق گاز به‌منظور حصول اطمینان از سلامت خط، نشت‌یابی و کنترل‌های لازم انجام و این خط انتقال گاز عملیاتی شد.

خدایی یادآور شد: تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان به‌منظور زیر پوشش قرار دادن استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی با ظرفیت انتقال ۶۰ میلیون مترمکعب در روز، با دارا بودن سه دستگاه توربوکمپرسور با توان کل ۵۰ مگاوات، در سال ۱۳۸۶ به بهره‌برداری رسیده است.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید