کد خبر: 350087
۰
۰
نسخه چاپی

مهدوی‌کیا: با علم به تمام اتفاقات احتمالی، مسئولیت تیم امید را پذیرفتم

به گزارش ایرنا، «مهدی مهدوی‌کیا» سرمربی تیم امید درباره حذف ایران از رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار داشت: ما در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به دنبال کسب تجربه بودیم چون بازی تدارکاتی نداشتیم. خیلی متاسف هستم که نتوانستیم از گروه صعود کنیم.

وی افزود: اگر از نظر فوتبالی نگاه کنیم هم برابر قطر و هم مقابل ترکمنستان برتری مطلق داشتیم؛ در بازی با ازبکستان که حریف اصلی ما بود و با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار شد، بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی امید ایران خاطرنشان کرد: مهدوی‌کیا تصریح کرد: با یک تیم جوان به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا رفتم ،از این نظر مثبت می بینم که این اتفاقات در مقدماتی المپیک نیافتاد چون جبران ناپذیر بود.

مهدوی‌کیا اضافه کرد: قرارداد من شهریور با فدراسیون تمام می‌شود؛ می توانستم تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال لیگ و آماده، بازیکنانی مثل صیادمنش و حسین‌زاده و ... را جمع کرده و و می‌گفتم می خواهم قهرمان شوم و رزومه جمع کنم. به عنوان عضوی از جامعه فوتبال ملی صلاح نمی‌دانم در مورد برخی مسائل صحبت کنم چون به خودمان برمی‌گردد.

سرمربی امید ایران گفت: هرکس توانایی داشته باشد درهای تیم باز است. همیشه استقبال می‌کنیم. در انتخاب بازیکنان هر مربی سلیقه‌ای دارد و شاید هم اشتباه کند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید