کیفیت، یادگار مهندسان ساختمان است

کیفیت، یادگار مهندسان ساختمان است

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی گفت: کیفیت، یادگار مهندسان ساختمان است.

رضا دیزجی  در سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت‌های بورس کالا در صنعت ساختمان که به همت سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی و با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و کارگزاری مبین سرمایه، برگزار شد اظهار کرد: در برهه بسیار حساس اقتصادی پساکرونا قرار گرفته‌ و نیازمند افزایش و ارتقای توان علمی و اشرافیت به مجموعه بازارهای صنعت احداث هستیم.

وی با اشاره به سه پارامتر اصلی مدیریت هزینه، کیفیت و زمان در موضوع مدیریت پروژه، افزود: در حوزه مدیریت هزینه، یک مهندس باید بداند که چگونه می‌تواند هزینه‌های ساخت و ساز را کاهش دهد.

وی گفت: آنچه که از یک مهندس بعد از چندین سال پس از احداث ساختمان، می‌ماند، نحوه هزينه یا زمان صرف شده برای ساخت نیست، بلکه کیفیت ساختمان است که از او به یادگار می‌ماند.

دیزجی افزود: با توجه به روند فزاینده نرخ تورم و افزایش قیمت مواد اولیه در کشور، لازم است تا یک مهندس بتواند مدیریت هزینه انجام دهد و با شناخت بازارهای اقتصادی و پیش بینی لازم، پروژه‌های با کیفیت را تحویل دهد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید