کد خبر: 350999
۰
۰
نسخه چاپی
رئيس سازمان نظام مهندسی فارس:

هتل آسمان مستندات مقاوم سازی را ارائه کرده است

رئيس سازمان نظام مهندسی فارس اعلام کرد که مالک هتل آسمان مستندات مقاوم سازی را ارائه کرده و در دست بررسی کارشناسان این سازمان قرار دارد.

 هتل آسمان مستندات مقاوم سازی را ارائه کرده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز مجتبی زوربخش در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اصولا هر سازه و ساختمانی که در شهر ساخته می‌شود با توجه به حوزه فعاليت نظام مهندسی در پهنه فارس چنانچه چارچوب‌های آيين نامه‌ای، مقررات ملی ساختمان و گردش كار از مراحل طراحی تا اجرا و تکمیل سازه را طی كرده باشد، مورد حمايت ما خواهد بود.

او ادامه داد: سازمان نظام مهندسی بر حسب وظیفه، چناچنه بنایی سلسه مراتب را به لحاظ قانوني طی كرده باشد، ضعف ایستایی نداشته باشد، استحکام و پایداری لازم داشته باشد و تمام ضوابط مقرارت ملی ساختمان را رعايت كرده باشد و گزارش مهندسین ناظر هم مورد تاييد باشد،مورد حمايت ما خواهد بود.

رئيس سازمان نظام مهندسی فارس به پروژه هتل آسماناشاره و با بیان اینکه توسط مالک یکسری مستندات طی ده روز گذشته به این سازمان ارائه شده، گفت: طرح مقاوم سازی هتل آسمان در دست بررسی است.او تصریح کرد: تمام موارد باید بررسی و متعاقب این موضوع، به صراحت اعلام خواهیم کرد که آیا طرح مقاوم سازی هتل مورد تایید سازمان نظام مهندسی خواهد بود یا نه؟

رئيس سازمان نظام مهندسی فارس همچنین با بیان اینکه  کفایت اسناد را یک کمیته تخصصی باید اظهارنظر کند، ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در قبال ساختمانهایی که روال قانونی را طی کرده باشد خود را حامی می‌‌داند و سرمایه گذاران هم اعتماد داشته باشند که کنترل‌های سازمان نظام مهندسی در راستای حفظ سرمایه آنهاست.زوربخش مجددا تاکید کرد: نگاه ما حمایتی و مشروط به رعایت همه دستورالعمل‌هاست.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید