کد خبر: 351035
۰
۰
نسخه چاپی

بازدید استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان از جاده جهرم، لارستان، بندرعباس

دکتر ایمانیه استاندار فارس به همراه دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی از محور جهرم، لارستان، بندرعباس بازدید کردند.

بازدید استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان از جاده جهرم، لارستان، بندرعباس

به گزارش اقتصاد اینده به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ، در این بازدید نماینده مردم و فرماندار خواستار تامین اعتبار بیشتر برای تسریع در دو بانده کردن این محور مواصلاتی و ترانزیتی شدند.

 حسن شبانى مدیر کل راه و شهرسازى لارستـان نیز آخرین وضعیت پیمانکاران و فعالیت هاى صورت گرفته در بزرگراره جهرم، لارستان، بندرعباس را تشریح کرد .

شبانى با بیان اینکه این محور مواصلاتى به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و در این راستا تلاش شده در تکمیل آن تسریع شود ، افزود : از سه راهى دبیران که ابتداى حوزه استحفاظى این اداره کل محسوب میشود شرکت پیمانکارى زیدون کوش تا قبل از تونل وحدت عملیات لایه اول آسفالت ٦/٥ کیلومتر از این قطعه را به صورت کامل انجام داده است.

وى در ادامه با اشاره به اینکه از سنوات گذشته پس از پیمان سپارى در قطعات ، فعالیت احداث باند دوم در آن کلید خورده و بعضا عملیات اجرایی آنها نیز آغاز شده بود اما به دلایل کند بودن و غیرفعال بودن جبهه هاى کارى ، مسیر توسعه و تکمیل در آن مسکوت مانده بود که با شتاب بخشى به روند اجرایى ، هم اکنون وضعیت مناسبى در این مسیر به وجود آمده است .

وى در خصوص فعالیت پیمانکار مستقر در گردنه بریز که توسط شرکت استحکام راه در حال انجام است ، گفت : تقریبا ابنیه فنی در این مسیر به اتمام رسیده و در دو کیلومتر از این مسیر ٥ کیلومترى لایه ى اول آسفالت اجرا شده است و مابقى فعالیت جهت تکمیل پروژه در حال مراحل عملیاتى است .

شبانى تصریح کرد : در قطعه تحویل شده از سوى شرکت ساخت و توسعه زیریناهاى حمل و نقل کشور به شرکت پیمانکارى آب و خاک ، هم اکنون عملیات آسفالت لایه اول ٦ کیلومتر از ١٣ کیلومتر آن اجرا شده و ٣ کیلومتر در مرحله بیس قرار گرفته و  ٤ کیلومتر باقى مانده نیز در مراحل پایانى خاکریزی قرار دارد.

وى در ادامه با بیان اینکه مشکلات سوخت فعالیت پیمانکاران را تحت تاثیر قرار داده است به تشریح اقدامات صورت گرفته در محور لارستان، بندرعباس پرداخت و گفت : شرکت پیمانکارى یاقوت هامرز عملیات اجرایى ٨ کیلومتر تحت قرار داد خود را به صورت یک لایه و ٥ کیلومتراز این ٨ کیلومتر را به صورت دو لایه اجرایى نموده و پیگیرى براى اقدامات ایمن سازى مسیر در حال انجام است .

مدیر کل راه و شهرسازى لارستـان خاطر نشان کرد: الحمدلله بعضى از پیمانکاران ما حیاتى بودن پروژه را به خوبى درک نموده و با علم به این موضوع که طولانی شدن مدت اجرای پروژه‌های عمرانی باعث نارضایتی و افزایش هزینه اجراى آنها شده است با سرعت در حال تکمیل تعهدات خود هستند که بر این اساس در ٣٠ کیلومتر بعدی محور لار ستان، بندرعباس شرکت پیمانکارى گور بند راه بندر با وجود تازگى در شروع فعالیت الحمدلله در ٧ کیلومتر اول پر توان درحال انجام خاکریزی بوده و در ٢٣ کیلومتر مابقى درحال دکاپاژ و بستر سازی می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید