کد خبر: 351046
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

رعایت شئونات مبتنی بر ارزش ها دراولویت است

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در کنار اهداف اقتصادی و تجاری نمایشگاه های بین المللی فارس؛ توجه به مبانی دینی در حوزه اجتماعی و رعایت شئونات فرهنگی مبتنی بر ارزش های اسلامی از اولویت های این شرکت است.

رعایت شئونات مبتنی بر ارزش ها دراولویت است

به گزارش اقتصادآینده نیوز مهندس فرهادی افزود:  طبق چهارچوب شرع و احکام مقدس اسلام،  توجه و ضرورت رعایت عفاف و حجاب در همه ی حوزه ها و عرصه ها ، لازمه حفظ و تقویت امنیت اخلاقی جامعه می باشد .

او بیان کرد: به منظور دستیابی به این اهداف در زمان برگزاری همه ی عناوین نمایشگاهی ، اقداماتی مثل نصب الواح و اقلام فرهنگی در فضای محیطی و پخش پیام های ایجابی و تشویقی از طریق رادیو نمایشگاه در کنار تذکر لسانی که تاکید مقام معظم رهبری است در حال اجرا می باشد ،

تلاش ما بر این است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در فضای نمایشگاه ها آنچنان که شایسته دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اجرا کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: از ابتدای امسال در یک حرکت ابتکاری و در جهت پاسداشت فرهنگ اصیل اسلامی با حضور در سالن های نمایشگاه در آخرین روز برپایی هر نمایشگاه ، به موازات انتخاب غرفه نمونه به لحاظ فنی و اجرایی ، غرفه نمونه به لحاظ فرهنگی نیز انتخاب و از غرفه دارانی که شئونات اسلامی را به خصوص در حوزه عفاف و حجاب  رعایت کرده باشند، تقدیر و تشکر می شود.

مهندس فرهادی گفت: انتخاب این غرفه داران با حضور میدانی نیروهای امر به معروف و نهی از منکر شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس در آخرین روز هر عنوان نمایشگاهی صورت می گیرد .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید