کد خبر: 351051
۰
۰
نسخه چاپی

بررسی مسائل و مشکلات روستای هرمود مهر خویی بخش مرکزی با حضور فرماندار ویژه لارستان

در این نشست مقرر شد مبلغ ۳ میلیارد ریال جهت لایه روبی گوراب روستای هرمود مهر خویی از طرف اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان اختصاص یابد

بررسی مسائل و مشکلات روستای هرمود مهر خویی بخش مرکزی با حضور فرماندار ویژه لارستان

 به گزارش اقتصاد اینده به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ، در این دیدار که اردشیر مکاری بخشدار مرکزی لارستان و اخگر رییس شورای بخش مرکزی نیز حضور داشتند، امام جمعه، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای هرمود مهر خویی اهم مشکلات روستا را احداث سیل بند، تعریض و بهسازی ورودی روستا، نبود زمین و چمن مصنوعی ورزشی، لایه روبی سد، آسفالت معابر، احداث پارک، ایستگاه آتش نشانی و احداث مخزن آب شیرین عنوان کردند.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هدف از برگزاری این نشست ها را تبادل نظر و ارائه راهکار درخصوص حل مسائل و مشکلات مردم روستا عنوان کرد و گفت: وظیفه ماست به درد دل نمایندگان مردم گوش دهیم و در راستای مرتفع نمودن مشکلات قدم برداریم.

داریوش دهقان در ادامه افزود: بخشداران و دهیاران بعنوان نماینده دولت در بخش ها و روستاها باید اشراف کامل و حضور مناسب داشته و با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت های موجود برای مرتفع نمودن مشکلات روستا ها استفاده نموده و وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهند.

وی برای تداوم برگزاری جلسات تاکید نمود و گفت: این جلسات کمک بسزایی در حل مشکلات روستا‌ها می کند و با  رصد معضلات و مشکلات می توان  تصمیم‌گیری بهتری کرد.

فرماندار ویژه لارستان خواستار هماهنگی و همکاری و تعامل سازنده دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با بخشداران و دهیاران و شوراهای روستاها در جهت ارائه خدمات بهتر و برطرف نمودن مشکلات مردم روستاهای شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ، درپایان مقرر شد که مبلغ ۳ میلیارد ریال جهت لایه روبی گوراب روستای هرمود مهر خویی از طرف اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان اختصاص یابد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید