کد خبر: 351055
۰
۰
نسخه چاپی

تشکیل جلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی شهر کهریزک

تشکیل جلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی شهر کهریزک

به گزارش اقتصاد اینده به نقل ار روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ جلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی به همت معاونت خدمات شهری شهرداری کهریزک  برگزار شد.

علی کلهر با اشاره به این خبر گفت: شهر کهریزک به دلیل واقع شدن در محور اتوبان تهران قم یکی از مهمترین دروازه های استان تهران‌محسوب می شود و سالانه به ویژه در ایام نوروز و تابستان حجم قابل توجهی از سفرهای استانی از حاشیه این شهر صورت می گیرد به همین منظور شهرداری کهریزک با حضور در جلسه ستاد خدمات سفر که با محوریت جمعیت هلال احمر شهرستان ری برگزار شده است، تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به مسافران  در دستور کار خود قرار می دهد.

وی افزود: یکی از تدابیر مدیریت شهرداری کهریزک در ایام تابستان  استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های موجود در شهر کهریزک برای خدمات رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران  محسوب می شود.

وی به کارگیری تمهیدات لازم در راستای ارتقای سلامت مسافران و کاهش میزان مخاطرات رانندگان در طول سفر را یکی از مصوبات این جلسه عنوان کرد.

کلهر در پایان اظهار داشت: امیدواریم با هماهنگی و تعامل میان دستگاه های عضو ستاد و با ارائه خدمات مطلوب، زمینه آسایش و رضایتمندی مسافران و گردشگرانی  را که از محدوده شهر کهریزک عبور می کنند یا مهمان این شهر می شوند، فراهم کنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید