کد خبر: 351874
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

توطئه های آمریکا و صهیونیست علیه ملت ایران شکست خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده شامگاه دوشنبه و همزمان با شب هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در مسجد امام حسن (ع) منطقه روغنکشی ورامین اظهار داشت: هر وقت نام شهید بهشتی به گوش انسان می‌رسد مظلومیت این شهید، انقلاب، و یاران امام برای انسان تداعی می‌شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه در سال ۱۳۶۰ ایادی استکبار جهانی و منافقین از هیچ ظلمی در حق مردم ایران دریغ نکردند، بیان داشت: دشمن سعی بر این دارد اینگونه القا کند که نظام ایران در حال حاضر امنیت ندارد در حالی که در سال ۱۳۶۰ در یک روز ۶۰ نفر ترور شدند و اکثر این افراد، بی گناه بودند و هیچ سمت اجرایی و نظامی نداشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان فهمیده اند که ملت ایران تا زمانی که امام حسین (ع) را داشته باشند و به او تکیه کرده اند، هیچ زمانی شکست نمی‌خورند ادامه داد: بعضی‌ها به فرموده مقام معظم رهبری می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که نظام به بن بست رسیده است اما اگر سال‌های ابتدایی انقلاب را مرور کنیم در مقابل این حوادث هیچ بوده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ بیان داشت: ملت ایران به امام زمان و منجی خودشان امید دارند و دشمنان توان خود را بر این گذاشته اند که مهدویت و انتظار را از ما بگیرند.

وی توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها علیه ایران را شکست خورده دانست و بیان داشت: دشمنان امروز رسماً اعتراف کرده اند که رویارویی با نظام اسلامی را ندارند و شکست خورده اند ولی به دنبال این هستند که شکست را در ذهن مردم ما تثبیت کنند که اگر مردم عزیز ایران اقدامات نظامی ایران در چند سال گذشته را مانند حمله موشکی به پایگاه‌های اسرائیل و آمریکا را مرور کنند می‌بینند که دشمن نقطه قوتی در مقابل ایران ندارد.

حسن زاده به مظلومیت شهید بهشتی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۶۰ دشمن به غیر موارد ترور شخصیت‌ها و افراد بی گناه به دنبال ایجاد جو روانی بر علیه شخصیت‌های ممتاز کشور بودند و شخصیتی مانند شهید بهشتی که دانشمند و مجتهد، عالم، مردمی را چنان در نزد مردم بد جلوه داده بودند که تنها چیزی که توانست این عملیات را خنثی کند خون شهید بهشتی بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله ادامه داد: عملیات روانی دشمن به گونه‌ای است که نقاط ضعف کشور را نقطه ضعف عنوان کنند و اگر اکنون مشکلات اقتصادی داریم بدانید که ما در یک نبرد اقتصادی هستیم ولی بدانیم این جنگ اقتصادی بواسطه جنگ روسیه و اوکراین در چند ماه گذشته در اروپا کشورهای این قاره را زمین گیر کرده است در حالی که ما ۴۳ سال است که در نبرد اقتصادی هستیم.

وی بسیاری از مشکلات اقتصادی را عملکرد سر تا پا اشکال دولت قبل دانست و افزود: متأسفانه بسیاری از مشکلات رخ داده در حوزه اقتصاد طبق نظر کارشناسان به جای مانده از دولت قبل است که اکنون این دولت با سختی فراوان و البته با تدبیر مناسب به دنبال حل نمودن این مشکلات است که لازم است مردم عزیز با صبوری و دادن زمان حل شدن این مشکلات را در آینده ببینند.

حسن زاده به خدمات دولت در ده ما گذشته اشاره کرد و عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی این دولت، بسیاری از مشکلات گذشته حل شده است و ویروس کرونا که در کشور تلفات بالایی می‌داد اکنون به صفر رسیده است و در حوزه فساد اقتصادی نیز کمترین موردی شنیده شده است که نشان از عزم دولت برای مبارزه با فساد دارد.

وی گفت: دشمن امروز از ایستادگی مردم ایران بسیار عصبانی است و مردم مقاوم ایران بدانند که نظام اسلامی همانند عبور از گردنه خطرات سال ۶۰ از گردنه مشکلات اقتصادی هم عبور خواهد کرد.

حسن زاده ادامه داد: حرکت جوانان و نوجوانان ما در اجرای پویش سرود سلام فرمانده تمام توطئه‌های دشمنان را بر هم زد و یکی از نشانه‌های ظهور بود و بدانیم اگر ناامیدی در ذهن و قلب مردم ما رخنه نکند هیچگاه نقشه‌های دشمنان در مورد ملت ایران اثرگذار نخواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در پایان بیان داشت: شهدای ما اگر به دلایل مختلف از بین ما رفتند خداوند به ما این پیام را داد که اگر ایستادگی کنیم پیروزی تضمین شده است و هیچ بن بستی در کار نیست.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس