کد خبر: 352385
۱
PNAZAR
نسخه چاپی

طرح‌های نیمه‌تمام جنوب شرق استان تهران تا ۲ ماه آینده فعال می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید صولت مرتضوی ظهر شنبه در حاشیه سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران، در جمع خبرنگاران افزود: رئیس جمهور در این سفر از تعدادی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام از جمله هزار واحد مسکونی بازدید کرد.

وی یادآور شد: این واحدهای مسکونی مشکلات اداری داشتند که رئیس جمهور مقرر کرد که وزارت راه و شهرسازی مسکن را از بانک مرکزی خریداری کند و در اختیار مردم قرار دهد.

مرتضوی اظهار داشت: از سوی دیگر در خصوص اجرای نهضت ملی مسکن نیز دستوراتی صادر کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در خصوص پروژه نیمه تمام قطار شهری ورامین پس از بازدید، رئیس جمهور دستور تسریع در عملیات اجرایی آن را صادر کرد.

وی پروژه قطار شهری ورامین را از جمله طرح‌های نیمه تمامی خواند که بیش از ۱۰ سال از توقف عملیات عمرانی آن سپری می‌شود.

مرتضوی به بازدید رئیس جمهور از ۲ پروژه مسکن مهر اشاره و خاطرنشان کرد: دستورات لازم در این زمینه نیز صادر شد تا با پیگیری لازم، موانع اداری برطرف و در آینده نزدیک برای با جلب همکاری پیمانکارانی خوب، عملیات عمرانی فعال شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه عمده مشکلات این پروژه‌ها، تأمین منابع مالی بود، گفت: آقای رئیس جمهور دستور دادند و پیش بینی منابع شده است.

وی از رسانه‌ها خواست تا در کنار بازدید مستمر و متوالی مسئولان، طی ۳۰ تا ۴۵ روز آینده بازدید میدانی از روند اجرای پروژه‌ها داشته باشند و به مردم گزارش دهند.

بر اساس این گزارش رئیس جمهور روز شنبه در جریان سفر به شهرستان‌های استان تهران، با حضور در شهرستان‌های قرچک، پیشوا و ورامین از طرح‌های اولویت‌دار و نیمه‌تمام شهرستان پیشوا و قرچک بازدید کرد و قرار است در جمع مردم ورامین سخنرانی کند.

ارتقا زیرساخت‌های شهرک صنعتی، تأمین آب پایدار کشاورزی از محل پساب تصفیه شده جنوب تهران، دسترسی به محور قم – گرمسار و تکمیل بیمارستان نیمه‌تمام از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان شهرستان پیشوا از رئیس جمهور است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس