افزایش ۱.۱۵ درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی

افزایش ۱.۱۵ درصدی  تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیر بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شعب بانک کشاورزی استان در چهار ماهه امسال در مجموع ۱۴هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال تسهیلات مختلف از جمله قرض الحسنه، ازدواج، فرزندآوری و توسعه طرح های کشاورزی پرداخت کردند که نسبت به سال گذشته ۱.۱۵ درصد افزایش دارد.

 

جواد محمودی در گفت و گوی  خبری  با خبرنگاران اظهار کرد: این میزان تسهیلات به ۱۶هزار و ۲۷۸  نفر متقاضی در بخش های مختلف کشاورزی اعطا شده است.

 

وی افزود: در این مدت بیشترین تسهیلات در بخش دام، طیور، آبزیان و زنبورداری با چهار هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال برای چهار هزار و ۳۵۳ متقاضی پرداخت شد.

 

محمودی همچنین گفت: بیشترین پرداختی پس از دام و طیور در بخش زراعت با ۲۸۰۰ میلیارد ریال ب.ده که به چهار هزار و ۸۰۰ نفر پرداخت شده است.

 

مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: از دیگر بخش های اولویت دار بخش کشاورزی، مکانیزاسیون، صنایع و ادوات کشاورزی و صنایع دستی است، بانک کشاورزی در این مدت در این بخش، بالغ بر ۲ هزار و ۲۶۲ میلیارد ریال به تعداد یکهزار و ۳۵۳ نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

 

محمودی گفت: شعب این بانک بالغ بر  ۱۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های باغداری به تعداد ۲هزار و ۲۳ مورد و برای خدمات کشاورزی  ۸۰۰ میلیارد ریال  به ۴۹۱ نفر پرداخت کردند.

 

پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک کشاورزی آذربایجان شرقی

 

وی همچنین با اشاره به تسهیلات قرض الحسنه بانک کشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی در چهار ماهه امسال ۸۴۱ میلیارد ریال به ۸۴۱ زوج تسهیلات ازدواج و به تعداد ۳۶۱ نفر ۱۵۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت کردند.

 

مدیر بانک کشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۱۸۸ واحد گلخانه ای در استان آذربایجان شرقی ۳۲۰  میلیارد ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید