عشایر درس وفاداری، خودکفایی، افتخار و عزت را به ما آموختند

 سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه  در جریان سفر به  شهرستان چادگان در جمع عشایر این شهرستان اظهار داشت: عمر حضور عشایر در کشور ایران بلند و پرافتخار است و مسوولان در تلاشند تا مشکلات عشایر را به حداقل برساندند.

وی ادامه داد: مشکلات زیاد است اما نباید از نعمات اطراف مان غفلت کنیم و نگاه مان به پیشرفت و توسعه باشد.

استاندار اصفهان افزود: شهدای بسیاری از این استان تقدیم انقلاب شده که نگین باارزشی بودند تا دشمنان نتوانند بر کشور ما تسلط پیدا کنند.

وی با اشاره به گلایه عشایر نسبت به تفاوت قیمت خرید و قیمت تمام شده گوشت گفت: قیمت گوشت را در شورای تعزیرات و ستاد تنظیم بازار مطرح می کنیم تا هزینه تمام شده برای تولید کننده مقرون به صرفه باشد.  

مرتضوی با اشاره به درخواست عشایر مبنی بر استقرار ایستگاه پمپاژ دولت آباد خاطرنشان کرد: پمپاژ دولت آباد را با مدیران آب و برق استان مطرح می کنیم تا چاره ای در این زمینه اندیشیده شود اما بسیاری از مشکلات ما بدلیل کم آبی است که کشور را درگیر کرده است.

وی گفت:تصمیم گیری در مورد مسائل مطرح شده در این سفر و در جمع عشایر این شهرستان، در جلسه شورای اداری امروز انجام خواهد شد.

استاندار اصفهان بیان کرد: هدف از این بازدید حضور زیر چادر عشایر و هم‌نفس شدن با عشایر بود.

استاندار اصفهان در جریان دوازدهمین سفر شهرستانی خود، مهمان عشایر چادگان شد و مشکلات آنها را از نزدیک شنید.

استاندار اصفهان را در این سفر معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی همراهی می کنند و پیش بینی شده که در این سفر شهرستانی بیش از۶۰ طرح در حوزه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، سلامت، بهداشت و درمان مصوب شود.

در این سفر که از صبح  امروز پنجشنبه بیستم مرداد ماه آغاز شده؛ برنامه هایی از جمله: دیدار با خانواده معظم شهدا و تجدید میثاق با شهیدان این شهرستان، برگزاری شورای مشترک اداری استان و شهرستان، ملاقات مردمی و گفتگو با نخبگان شهرستان پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان نیز در جلسات بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا چادگان حضور خواهد یافت.

همچنین بازدید از مناطق محروم و روستایی، مناطق سیل زده شهرستان، مناطق عشایری شهرستان، برگزاری جلسه با صنعتگران، اصناف و فعالان اقتصادی در دستور کار معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استانداری اصفهان در این سفر شهرستانی است.

شهرستان چادگان در ۱۲۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید