کد خبر: 360094
۰
۰
نسخه چاپی

وزیر امور اقتصاد و دارایی وارد مازندران شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، خاندوزی صبح امروز شنبه در ابتدای طرح آزادراه قائمشهر به ساری از سوی  حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران مورد استقبال قرار گرفت.
دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، دیدار با حسینی پور استاندار مازندران،نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائمشهر به ساری و همچنین نشست با فعالان اقتصادی استان در سفر کاری وزیر امور اقتصاد و دارایی به مازندران برنامه ریزی شده است.
همچنین خاندوزی در ادامه سفر به مازندران پس از نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان، از شرکت صنایع چوب و کاغذ و بندر امیرآباد بازدید خواهد کرد.
محور ساری- قائمشهر یکی از پرترافیک ترین محورهای استان مازندران است که از چهار سال قبل طرح ساخت آزاد راه در این مسیر پر تردد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و سازمان تابعه در استان قرار گرفت.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از این محورها  جاده اصلی و مابقی محور روستایی است.
سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون خودرو در محورهای استان مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این تردد ها مربوط به محورهای اصلی و مابقی درون شهری است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید