در یک بازی کلاسیک و عالی به پیروزی رسیدیم/ استقلال کمی بدشانس بود

به گزارش دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردهای اصفهان به پایان رسید. یاسین سلیمانی(۵۳) و رامین رضاییان(۵۷) برای سپاهان گل زدند.

«ژوزه مورایس» سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد این دیدار گفت: یک بازی عادی، کلاسیک و خیلی خوب بود. حتی اگر دیدار اول لیگ هم باشد، چه بسا سخت تر و بدتر هم می‌شود.

وی ادامه داد: استقلال کمی بدشانسی آورد زیرا باید در خانه خودش بازی می‌کرد. تیمی که در خانه بازی می‌کند، بردن برایش یک الزام و اجبار است و محکوم به برد است. فشار بدی روی بازیکنان استقلال بود و متوجه شدم این مسابقه برای ما آسان نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تلاش کردیم بازی را کنترل کرده، در اختیار خودمان قرار بدهیم و فضاها را ببندیم تا از موقعیت‌هایی که می‌توانستیم خلق کنیم، استفاده کنیم.

مورایس ادامه داد: توانستیم فشار خود را افزایش بدهیم. همین باعث شد موقعیت‌هایی خلق کنیم که منتج به زدن گل شد. در چنین دیدارهایی یک تیم وقتی گلی دریافت کند، سخت می‌تواند آن را جبران کند. به ویژه زمانی که هواداران خود را ندارید تا بخواهند تشویق و حمایت خودشان را نشان بدهند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: قبلا آدم خوش‌شانسی بودم و الان هم خوش‌شانس هستم که توانستم در یک بازی بدون تماشاگر برنده باشم. نمی‌توانم بگویم بازیکنان ما در نیمه دوم خیلی هم خوب بودند اما در مجموع بازی خیلی خوبی بود و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. بازی خیلی خوب و برد شیرینی بود. اکنون برای بازی بعدی می‌رویم.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید