کد خبر: 360140
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه کشور بدون توجه به شرکت‌های دانش بنیان امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز شنبه در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارائی در ساری افزود: عزم دولت برای گره گشایی از مشکلات مردم مطلوب است اما باید برای توسعه اقتصادی کشور به معنای واقعی از شرکت های دانش بنیان و طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت کرد.
وی خاطر نشان کرد: فقر و ناتوانی برخی از اقشار مردم در تامین کردن مخارج زندگی زیبنده کشور نیست که باید مسوولان با جدیت برای رفع این مشکلات اقدام کنند.
امام جمعه ساری گفت: کشور دارای ظرفیت های اقتصادی منحصر به فرد است که باید با عزم و اراده پولادین برای شکوفایی این منابع تلاش کرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف بویژه اقتصاد دریا و جنگل تقویت شود و در شرایط کنونی می‌توان بیش از هر زمان دیگری برای توسعه کشور تلاش کنیم.
محمدی لائینی اضافه کرد: در اخذ مجوزهای اقتصادی به دلیل کاغذبازی اداری در دستگاه‌های اجرایی مشکلاتی وجود دارد که باید این رویه هرچه سریع برچیده شود.
امام جمعه ساری گفت : برخی از مدیران واقعا می خواهند کار کنند و در مسیر توسعه اقتصادی حرکت می کنند اما برخی ها  سنگ لای چرخ تولید در ادارات می گذارند که باید نظارت و برخورد با متخلفان تشدید شود.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی به منظور بازدید از جانمایی اجرای طرح آزاد راه قائمشهر به ساری،   دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائمشهر به ساری، نشست با فعالان اقتصادی استان، نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه  وزارت اقتصاد و دارایی در استان در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید