کد خبر: 360208
۰
۰
نسخه چاپی
شهردار قیدار اعلام کرد

جمع‌آوری روزانه 25 تن نخاله ساختمانی در شهر قیدار!

شهردار قیدار از جمع‌آوری روزانه 25 تن نخاله ساختمانی در شهر قیدار خبر داد و گفت: البته تعداد نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده بیش از میزان گفته شده می‌باشد که از شهروندان درخواست داریم عوامل شهرداری را برای بهبود فضای شهری و زیباسازی آن همراهی کرده و نخاله‌ها را در محل‌ تعبیه شده تخلیه کنند تا مشکلات بعدی از جمله ترافیک پیش نیاید.

 جمع‌آوری روزانه 25 تن نخاله ساختمانی در شهر قیدار!

به گزارش اقتصاد اینده به نقل از روابط عمومی شهرداری قیدار، سیدمصطفی موسوی در رابطه با جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی اظهار کرد: واحد خدمات شهری شهرداری در سطح معابر عمومی شهر به صورت معمول راسا اقدام به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی می‌کند مگر اینکه حجم نخاله بالا و خارج از چارچوب ظرفیت‌های قانونی شهرداری باشد.

شهردار قیدار با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 10 تن نخاله ساختمانی توسط شهرداری قیدار جمع‌آوری می‌شود، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «تا کنون چه تعداد از سازنده ها یا عوامل رهاسازی نخاله‌های ساختمانی تحت پیگرد قرار گرفته‌اند؟» عنوان کرد: همواره سعی کرده‌ایم در این زمینه «همکاری» و «مساعدت» را سرلوحه کار قرار دهیم که تا به امروز نیز موفق بوده‌ایم و هیچ شخصی تحت پیگرد قرار نگرفته است.

موسوی در رابطه با تعداد محل‌های مخصوص برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در شهر قیدار هم ابراز کرد که تنها یک محل واقع در سایت 25 هکتاری پسماند شهری برای تخلیه این نخاله‌ها در نظر گرفته شده است.

شهردار قیدار همچنین از شهروندان خواست تا نخاله‌های ساختمانی خود را مقابل کارگاه‌های ساختمانی رها نکنند چرا که با این کار جلوه شهر مخدوش شده و مشکلات ترافیکی برای شهر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید