کد خبر: 360227
۰
۰
نسخه چاپی

محور حمیل به شباب از پرترددترین مسیرهای حوزه اربعین در ایلام است

 به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز شنبه در بازدید از زیرساخت های مواصلاتی و مکان های اسکان زائران در چرداول افزود: تمامی تمهیدات برای خدمات دهی شایسته به زائران عتبات عالیات فراهم شود.

وی ادامه داد: مسیر حمیل به ایلام و ایلام به مهران پرد ترددترین محور اربعین به استان است و هرساله بار ترافیکی زیادی ایجاد می کرد که لازم است علاوه بر آشکارسازی و آرام سازی، حضور نیروهای پلیس در این مسیر افزایش یابد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه روشنایی کامل تونل های مسیر حمیل - شباب - ایلام باید در دستور کار قرار گیرد، تاکید کرد: کاهش سرعت وسایل نقلیه در این مسیر به دلیل آمار بالای تصادفات ثبت شده ضروری است که نیازمند حضور شبانه روزی نیروهای پلیس راه است.

بهرام نیا با تاکید بر تسریع فعالیت های عمرانی حوزه اربعین در استان یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی حوزه اربعین و اعضای ستاد اربعین باید بصورت شبانه روزی پای کار باشند.

گفتنی است استاندار ایلام امروز بصورت میدانی از زیرساخت های مسیر حمیل به ایلام؛ پلیس راه شباب، اماکن و زیارتگاه های مسیر برای اسکان زائران و ... بازدید و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع موانع نیز صادر کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید