کد خبر: 360249
۰
۰
نسخه چاپی

۵۶ پروژه کشاورزی هفته دولت در کردستان به بهره‌برداری می رسد

پیمان اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مطلوبی برای بیان عملکرد و دستاوردها و همچنین افتتاح پروژه‌ها است، اظهار داشت: در بخش کشاورزی استان ۵۶ پروژه قابل افتتاح برای هفته دولت وجود دارد که با افتتاح این تعداد، ۶۱۷ شغل پایدار ایجاد می شود و برای ۱۰۱ نفر هم تثبیت شغل خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ۱۴ پروژه در زیر بخش صنایع تبدیلی و غذایی، ۱۴ پروژه در زیربخش آب و خام، ۲۱ پروژه در زیربخش بهبود تولیدات دامی، پنج پروژه در زیربخش بهبود تولیدات گیاهی و ۲ پروژه هم در بخش شیلات و آبزیان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: از مجموع این پروژه‌ها ۶ پروژه در شهرستان بانه، پنج پروژه در بیجار، ۱۱ پروژه در دهگلان، ۶ پروژه در دیواندره، چهار پروژه در سروآباد، سه پروژه در سقز، هشت پروژه در سنندج، سه پروژه در قروه، سه پروژه در کامیاران و هفت پروژه هم در مریوان افتتاح می‌شود.

اسکندری اعلام کرد: میزان سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۲ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال بوده که از این میزان  یک هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و مابقی آن آورده شخصی و اعتبار مصوب دولتی بوده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت های مختلف از جمله هفته جهاد کشاورزی و هفته دولت در طول سال تعدادی پروژه  در بخش کشاورزی استان افتتاح می شود، گفت: امید می رود با شروع به کار این پروژه ها شاهد رونق بیشتر تولید در بخش کشاورزی استان باشیم. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید