کد خبر: 360257
۰
۰
نسخه چاپی

۴۹۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های دانش بنیان استان مرکزی اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، «نوربخش عسکری» روز شنبه در کارگروه توسعه اشتغال و برنامه ریزی استان مرکزی افزود: این منابع مالی معادل ۱۰ درصد اعتبارات تملک سرمایه‌ای استان برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان مولد که محرک رشد اقتصادی است، اختصاص یافت.
وی ادامه داد: مقرر شد این منابع مالی به طرح‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت اختصاص یابد.
 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی با یادآوری عملکرد تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۶ که به دستگاه‌های بسیج سازندگی، بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی اختصاص یافته، گفت: یک هزار و ۶۰۰ طرح سال گذشته با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی یک هزار و ۶۰۰ نفر به بانک‌ معرفی شده‌ است.
عسگری افزود: یک هزار و ۱۱۷ طرح از مجموع این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال تصویب و ۱۷۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۸۰ میلیارد ریال معادل ۷۲ درصد این اعتبارات توسط بانک ها پرداخت شده‌ است.
وی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در سال جاری از محل اعتبارات تبصره ۱۶ به استان مرکزی اختصاص یافته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: چهار هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ به این استان اختصاص یافته که دستورالعمل های آن تشریح شده‌ است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید