مدیرعامل شرکت گاز استان:

بهره مندی 10 هزار واحد کوچک و بزرگ تولیدی آذربایجان شرقی از نعمت گاز طبیعی

بهره مندی  10 هزار واحد کوچک و بزرگ تولیدی آذربایجان شرقی از نعمت گاز طبیعی

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت در گازرسانی به واحدهای صنعتی متقاضی و عقد قرارداد با صنایع، اهتمام ویژه ای داشته است و تاکنون ۱۰ هزار مصرف کننده جزء و عمده صنعتی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

 

 نادر کمالی در گفت و گوی خبری با خبرنگاران  با اشاره به اینکه ۶۶ درصد مصوبات شورای اقتصاد مبنی بر نزدیک رسانی گاز به بخش های صنعتی استان آذربایجان شرقی تحقق یافته است، گفت: از یکهزار و ۳۱۸ واحد صنعتی مورد تعهد برای نزدیک رسانی گاز، ۸۶۶ واحد صنعتی تاکنون گازدار شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال گازرسانی به ۱۲۰ صنعت برنامه ریزی شده و در حال اجراست، اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری ۳۷ واحد صنعتی گازدار و ۲۷ صنعت در قالب مصوبه شورای اقتصاد نزدیک رسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای این شرکت برخورداری صنایع جزء و عمده از نعمت گاز طبیعی بوده که با رویکرد توسعه اقتصادی استان، ایجاد ارزش افزوده، حفظ محیط زیست و اشتغال آفرینی انجام شده و سهم مهمی در ارتقای زیرساخت های مهم استان داشته است.

کمالی با اشاره به نگاه ویژه دولت به اشتغالزایی و ایجاد ارزش افزوده تصریح کرد: در راستای سیاست های دولت و ابلاغیه های اجرایی علی الخصوص مصوبه شورای اقتصاد، جذب 332 مشترک صنعتی نیز در کارنامه عملکردی این یک سال ثبت شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید