کد خبر: 360312
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار یزد: روحانیت در صف مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران فاطمی روز شنبه در دیدار با تعدادی از روحانیون استان افزود: نقش روحانیون در تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف برجسته و حیاتی است.

وی از حضور و فعالیت همیشگی روحانیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و تلاش برای اجرای اهداف نظام قدردانی کرد و ادامه داد: کمک به اجرا شدن منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین جزو رسالت روحانیت است.

این مسئول یکی از خدمات ارزنده انقلاب اسلامی را حضور پرشور و مسئولانه روحانیون در جامعه به صورت چشمگیر ذکر کرد و گفت: همه باید در کنار هم برای تحقق اهداف نظام تلاش کنیم.

استاندار یزد: روحانیت در صف مقدم جهاد تبیین هستند

فاطمی به اهمیت بیان خدمات مختلف نظام به مردم و جوانان توسط نهادها، دستگاه‌ها، تشکل‌ها و روحانیون و نخبگان در جامعه به عنوان یک ضرورت ذکر کرد.

وی به انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در جامعه با همکاری بخش‌های مختلف و روحانیون در استان اشاره کرد و تداوم آن را بیش از گذشته خواستار شد.

در این دیدارها که جمعی از مسئولان حضور داشتند روحانیون به طرح دیدگاه و نقطه نظرات خود در بخش‌های مختلف پرداختند و همکاری مردم را با دولت در اجرای برنامه‌ها مورد تاکید قرار دادند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت حدود سه هزار روحانی و مبلغ دینی دارد.

       

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید