کد خبر: 360341
۰
۰
نسخه چاپی

مدیر انجمن کلیوی زنجان: افزایش هزینه پیوند کلیه بیماران را دچار مشکل کرده است

محمدرضا طهماسبی روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این انجمن سابقه بیش از ۴۰ ساله دارد افزود : انجمن ارتباط خوبی در راستای تحقق اهداف خود نسبت به سازمان ها و ارگان های دیگر داشته و دارد.

وی اضافه کرد: مدت فعالیت انجمن پشتیبانی های خوبی برای امور درمان بیماران کلیوی بخصوص پیوند کلیه انجام گرفته است و بیماران به چرخه فعالیت اجتماعی بازگشته اند .
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با بیان اینکه تمامی ظرفیت های شکل گرفته در انجمن حاصل کمک های خیرین و مردم نوع دوست زنجانی است ادامه داد: برای مدیریت هزینه های مردمی به تنهایی انجام نمی‌گیرد مگر اینکه پشتیبانی فکری خوبی برای این مدیریت باشد که در این انجمن با تشکیل کمیته تخصصی ۱۲ گانه مدیریت خوبی در کمک های مردمی برای بیماران بوده که موفق بوده ایم.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد بصورت آگاهانه انجام شده است خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند برای تقویت کمک های درمان باشد چرا که هدف کمیته توان بخشی نیازمندان است.

این مسوول شمار پرونده های تشکیل شده برای بیماران مراقبتی، پیوندی و دیالیزی انجمن کلیوی از زمان شکل گیری انجمن در سال ۶۳ را حدود ۲ هزارو ۱۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد یک‌هزارو ۶۵۰ بیمار با پیوند کلیه و مراقبت، از چرخه دیالیز خارج شده و به فعالیت اجتماعی خود ادامه می‌دهند.

به گفته وی از مجموع این تعداد نیز ۸۷۰ نفر پیوند کلیه شده اند.

طهماسبی با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از ۴۰۰ بیمار دیالیزی در زنجان تحت درمان و دیالیز قرار دارند، یادآوری کرد: ۵۰ درصد از آنان واجد شرایط پیوند کلیه هستند که با کمک های خیرین و احساس مسوولیت دیگر هموطنان می توان این مهم را انجام داد.

این مسوول شمار پرونده های تشکیل شده برای بیماران مراقبتی، پیوندی و دیالیزی انجمن کلیوی از زمان شکل گیری انجمن در سال ۶۳ را حدود ۲ هزار و 100 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد یک‌هزارو 650 بیمار با پیوند کلیه و مراقبت، از چرخه دیالیز خارج شده و به فعالیت اجتماعی خود ادامه می‌دهند. به گفته وی از مجموع این تعداد نیز 870 نفر پیوند کلیه شده اند.

طهماسبی با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از ۴۰۰ بیمار دیالیزی در زنجان تحت درمان و دیالیز قرار دارند، یادآوری کرد: ۵۰ درصد از آنان واجد شرایط پیوند کلیه هستند که با کمک های خیرین و احساس مسوولیت دیگر هموطنان می توان این مهم را انجام داد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

منبع: https://www.irna.ir/news/84851657/مدیر-انجمن-کلیوی-زنجان-افزایش-هزینه-پیوند-کلیه-بیماران-را-دچار

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید