کد خبر: 360349
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار گیلان:تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران حسینی فراهم شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی عصر شنبه در جلسه ستاد اربعین استان بر ضرورت تامین سوخت برای حمل و نقل زائران تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی امروز به دنبال کمرنگ کردن مناسبت های  دینی است و تصور کردند که با شیوع کرونا برگزاری این مراسم پایان می یابد اما مشاهده کردیم که مراسم تاسوعا و عاشورای امسال با چه شور و عشق و ارادتی به اهل بیت(ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه  باز شدن راه کربلا را مدیون شهیدحاج قاسم و دیگر شهدای مدافع حرم هستیم، افزود: تمهیدات لازم باید برای کسانی که آرزوی زیارت دارند، فراهم شود.

استاندار گیلان همچنین خاطر نشان کرد که فرمانداران باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم به‌طور شایسته دین مان را نسبت به زائران و سید الشهدا ادا کنیم.

 تاکنون بیش از ۲۶ هزار نفر گیلانی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

عباسی همچنین با اشاره به اینکه کمبودی برای تامین آرد مورد نیاز نانوایان نداریم، افزود: باید آرد مورد نیاز نانوایان جهت پذیرایی زائران تامین شود.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش سهمیه نانوایی‌هایی که شلوغ هستند و با کمبود آرد مواجه می شوند،اظهار داشت: محدودیتی در اختصاص آرد به نانوایی‌ها وجود ندارد اما اجازه نمی دهیم آرد و نان حیف و میل شود.

عباسی بر نظارت دقیق برای استفاده صحیح از آرد و نان تاکید کرد و افزود: کمبود آرد در استان نداریم  و فقط طی ۲ ماه گذشته برای تامین آرد نانوایان بیش از ۴۰ هزار کیسه آرد بیشتر در بین نانوایی های استان توزیع شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید