کد خبر: 360367
۰
۰
نسخه چاپی

پادگان سپاه چرداول ظرفیت اسکان ۶ هزار زائر را دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست ستاد اربعین شهرستان چرداول افزود: تمامی  امورات اربعین در شهرستان‌های زائرپذیر بر عهده فرمانداران است.

وی یادآور شد: برای شهرستان های زائرپذیر مدیران کل استانی به عنوان معین شهرستان انتخاب خواهند شد و در ایام باقی مانده تا اربعین به همه شهرستان‌های زائرپذیر سفر خواهیم و از زیرساخت‌ها بازدید به عمل خواهند آمد.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید همه مدیران شهرستانی در خصوص تکمیل زیرساخت های پای کار باشند تا شرایط برای سفر بی خطر و امن برای زائران مهیا شود. 

۶ مدرسه چرداول ظرفیت اسکان چهار هزار زائر را دارد 

بهرام نیا با تاکید بر آماده سازی مدارس استان از نظر تجهیز وسایل سرمایشی و موکت و دیگر حوزه ها، گفت: ۶ مدرسه چرداول ظرفیت اسکان چهار هزار زائر را در اربعین دارد و علاوه بر این ظرفیت از مساجد شهرستان نیز استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به بازدید از زیرساخت های حوزه راه چرداول گفت: مقرر شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به نصب سرعت گیر و تامین روشنایی تونل ها در اسرع وقت اقدام کند.

استاتدار ایلام شباب را پر ترافیک ترین مدخل ورودی زائران در استان عنوان کرد و گفت: این شهر باید سیمای زیبا، دلنشین و اربعینی داشته باشد که در این راستا باید شهردار شباب با جدیت وارد عمل شود.

بهرام نیا خواستار نصب تابلوها با شعائر و مضامین اربعینی در شباب شد و گفت: مسوول مستقیم پیگیری تمامی امور اربعین و مدیریت زائران با فرماندار شهرستان چرداول است.

وی با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه از جمله کمبود بودجه برای امور اربعین پذیرفتنی نیست، گفت: ۷۵۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین بدهکار هستیم اما به هیچ وجه کارهای اربعین متوقف نشده است. 

استاندار ایلام تاکید کرد: اطلاع رسانی و مستندسازی در دستور کار قرار گیرد و از ظرفیت رسانه ها در اربعین باید بهره گرفته شود.

وی با قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار چرداول، گفت: همه روسای ادارات باید پای کار بیایند تا بتوانیم بهترین خدمات را به زوار ارائه دهیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید