کد خبر: 360387
۰
۰
نسخه چاپی

بیش‌از۳۷ هزار متقاضی طرح جهش ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تایید نهایی شدند

عطاء اله اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه طرح جهش ملی مسکن در مجموع ۱۹۹ هزار و ۳۵۹ نفر در این طرح نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد با توجه به شاخص‌هایی نظیر فرم (ج)، سابقه مالکیت و سکونت در محل مورد تقاضا ۳۷ هزار و ۱۹۸ نفر واجد شرایط این طرح تایید نهایی شدند.
وی افزود: همچنین سایر متقاضیان باید اصل مدارک مورد نظر را ارائه داده تا بررسی های لازم در این خصوص انجام شود.
دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از مجموع تایید شدگان استان تاکنون ۲۰ هزار و ۱۰ نفر اقدام به واریز وجه مورد نظر کرده‌اند که  ۱۶ هزار و ۳۲۱ نفر از آنان نیز به پروژه ها متصل شده‌اند. 

وی تصریح کرد: همچنین تاکنون بانک های سیستان و بلوچستان بیش‌از ۵۵۳ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه های در دست ساخت طرح جهش ملی مسکن پرداخت کرده‌اند که بخش قابل توجهی از این تسهیلات یعنی بیش‌از ۴۴۲ میلیارد تومان به پروژه های اداره کل راه و شهرسازی شمال استان تخصیص یافته است.
اکبری از عزم جدی جهت ساخت پروژهای طرح جهش ملی مسکن در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن خبرداد و گفت: سیستان و بلوچستان هم اینک در صدر استان های برتر کشور در تامین زمین و اجرای این طرح ملی قرار دارد. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید