کد خبر: 360395
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار همدان: مدیران استان از برنامه‌های تشکل‌های مردمی حمایت کنند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در پیام «علیرضا قاسمی فرزاد» آمده است: سازمان های مردم نهاد که از بدنه مردم تشکیل شده است، ضمن برقراری ارتباط گسترده و عمیق با لایه های مختلف جامعه و شناخت نیازهای واقعی آنان، سعی دارد در رفع مشکلات، آسیب ها و کاستی ها در حد توان قدم بردارند.

این پیام می افزاید: دولت آیت الله دکتر رییسی با اعتقاد به مشارکت مردم در تمام امور، سازمان های مردم نهاد را به عنوان حلقه واسطه دولت و مردم می داند که از یک سو مسئولین را در مسیر سیاستگذاری دقیق و هدفمند یاری داده و از سوی دیگر با استفاده از ظرفیت گروه های مردمی، نقش آفرینی فعال مردم را در اداره امور کشور به تصویر می کشد.

قاسمی فرزاد در ادامه این پیام آورده است: خداوند متعال در قرآن کریم به یک اصل مهم اجتماعی اشاره می کند و طبق این اصل، مسلمانان موظفند در کارهای نیک با هم همکاری کنند و این قانون اسلامی، بر مشارکت اجتماعی آحاد مردم تاکید دارد.

در پیام استاندار همدان آمده است: شورای عالی انقلاب فرهنگی با درک این مهم و جایگاه والای تشکل‌های مردمی و اهمیت ویژه مشارکت های اجتماعی، روز ۲۲ مرداد ماه را روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت های اجتماعی اعلام کرده است.

قاسمی فرزاد این روز را به تمامی سازمان‌های مردم نهاد استان، تشکل های مردمی و کنشگران اجتماعی تبریک گفت و خدمات شایان توجه و دلسوزانه آنان را ارج نهاد.

بر اساس آخرین گزارش ها در استان همدان حدود ۱۳۶ تشکل و سازمان مردم‌نهاد در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت دارند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید