۷۰ طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در اشنویه افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

سیدعلی ترابی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، تولیدی، خدماتی، صنعتی، عمران شهری، طرح توسعه برق‌رسانی و دیگر طرح‌های عمرانی و خدماتی است که در طول هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: افتتاح فاز دوم کارخانه گلوکز شیرین با ۴۰ نفر اشتغالزایی، سه طرح عمران شهری شهرداری اشنویه، سه طرح هادی روستایی، گازرسانی به روستای «دواب»، طرح های عمران روستایی در روستاهای بخش مرکزی و نالوس، احداث مسکن مددجویی، طرح های مخابراتی، کلنگ زنی بهسازی و آسفالت راه روستاهای قزن آباد، گلماوران و گنج آباد از جمله این طرح‌ها هستند.

فرماندار اشنویه اضافه کرد: شروع عملیات بهسازی و آسفالت محورهای آغبلاغ به مرگور،  محور ده شمس، دربند  و افتتاح چند طرح محرومیت زدایی سپاه از دیگر طرح هایی است که در این شهرستان به این مناسبت افتتاح خواهد شد.

ترابی یادآور شد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و استکبار جهانی علیه کشورمان، در هفته دولت امسال طرح‌های مختلفی به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی می‌شود که این امر بیانگر تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم دولت برای خدمات رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف است.  

وی برگزاری آیین بزرگداشت شهدای دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، فاتحه خوانی و گل افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ارائه عملکرد دولت در تریبون‌های نماز جمعه و برپایی میز خدمت ادارات از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.  

فرماندار اشنویه بر اطلاع رسانی عملکرد ادارات به مردم در ایام هفته دولت تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهور) و شهید محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید