کد خبر: 360436
۰
۰
نسخه چاپی

دبیرکل جمعیت هلال احمر از محل استقرار تیم‌های امدادرسان به زائران اربعین در چذابه دیدن کرد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان، دبیرکل جمعیت هلال احمر در این بازدید بر خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی از حیث خدمات امداد و نجات با برپایی قرارگاه امداد و نجات در مسیر و محوطه پایانه تاکید کرد.

دکتر یعقوب سلیمانی با بیان اینکه پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه ۲ مسیر اصلی تردد زایران اربعین حسینی هستند افزود: برنامه ریزی جمعیت هلال احمر خوزستان در ارایه خدمت به زایران اربعین قابل تقدیر است. فرماندار دشت آزادگان نیز گفت: اربعین از مهمترین رویدادهایی است که در طول سال داریم و کار  و تلاش در جهت خدمت رسانی  به زائران اربعین حسینی افتخاری  بزرگ است.

حمید سیلاوی افزود: در راستای خدمت رسانی به زایران اربعین حسینی نیاز است تمام دستگاه‌های خدمات رسان و به ویژه دستگاه‌های امدادی با هم افزایی و همراهی شرایطی فراهم کنند که زائران با آسودگی و خیالی  آسوده این مسیر را طی کنند.

این گزارش حاکیست در نشستی که به همین مناسبت با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، فرماندار دشت آزادگان و رییس ستاد اربعین این شهرستان برگزار شد، نیازمندی ها، مسایل و مشکلات جمعیت هلال احمر این شهرستان و پایگاه‌های موجود به ویژه پایگاه جاده‌ای دهلاویه مطرح شد.

سیلاوی افزود:در جلسه برنامه ریزی شهرستان سعی  کردیم اعتبار خوبی برای ساخت پایگاه جاده‌ای دهلاویه در نظر بگیریم  و امیدوارم با سعی و تلاش جمعیت هلال احمر هر چه زودتر ساختمان این پایگاه به اتمام برسد.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: در خصوص اسکان اضطراری زائران و جانمایی پایگاه‌های امداد و نجات در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی چذابه و همچنین در محل پایانه و مواکب، نیز خواستار مشارکت هر چه بیشتر دیگر استان ها و شهرستان های معین، برای ارایه خدمات رسانی بهتر و سریعتر به زائران اربعین حسینی هستیم.

چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر ۲ کانون اصلی تردد زایران اربعین حسینی است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید