کد خبر: 360437
۰
۰
نسخه چاپی

هدف گذاری اشتغال ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری استان زنجان در سال جاری

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرعلی نیکبخش روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود: ایجاد اشتغال برای متقاضیان جامعه ایثارگری از سه روش اعطای تسهیلات خود اشتغالی، اشتغال در شرکت های دولتی و خصوصی جذب از طریق آزمون های استخدامی انجام می شود.  

وی ادامه داد: در استان زنجان از سهمیه ۲۵ درصد جذب ایثارگران از طریق آزمون های استخدامی، استفاده کامل می شود.  

مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر سه هزار نفر با وضعیت بیکار در این استان در سامانه ثبت است، گفت: حدود ۸۵ درصد این افراد، تحصیل کرده و دارای مدارک دانشگاهی هستند.  

نیکبخش افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده ظرف چند سال آینده موضوع اشتغال جامعه ایثارگری را جمع کنیم و دیگری مساله ای در این بخش نداشته باشیم.  

اجرای برنامه های مختلف برای بزرگداشت آزادگان در استان 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخشی از سخنان خود به ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: برای گرامیداشت این مناسبت و تکریم آزادگان برنامه های مختلفی در استان پیش بینی شده است که از جمله آنها می توان به سخنرانی آزادگان در میعادگاههای نماز جمعه، اجرای طرح سپاس به منظور تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته در دستگاههای اجرایی، مراسم تجلیل از آزادگان منتخب با حضور استاندار و امام جمعه زنجان اشاره کرد.  

نیکبخش با بیان اینکه استان زنجان ۵۸۶ آزاده سرافراز دارد، افزود: از این تعداد چهار تن از آزادگان به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.  

وی خاطرنشان کرد: آزادگان اسوه های صبر و استقامت هستند و با این ویژگی های خود، موفقیت های بسیاری رقم زدند.  

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

منبع: https://www.irna.ir/news/84852781/هدف-گذاری-اشتغال-۵۰۰-نفر-از-جامعه-ایثارگری-استان-زنجان-در-سال

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید