کد خبر: 360440
۰
۰
نسخه چاپی

موج هفتم کرونا در قزوین به مرحله تثبیت رسیده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن کبیری روز یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود: قرارگاه ملی مبارزه با کرونا در ۱۵ مرداد با ریاست وزیر کشور تشکیل شده و مصوبات بسیار خوبی داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت موج هفتم کرونا در استان، گفت: تقریبا طبق آخرین گزارش دریافتی، موج هفتم کرونا در استان تا حدودی از حالت اوج به تثبیت رسیده و گزارش های امروز و فردا مشخص می کند که آیا رو به افول و کاهش است؟

کبیری افزود: گزارش ها نشان از کاهش و روند نزولی موج هفتم کرونا در قزوین دارد ولی این موضوع دلیل نمی شود که رعایت دستورالعمل ها نادیده گرفته شود.

وی همچنین گفت: برخی مسایل بهداشتی از قبیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در برخی مشاغل اجتناب ناپذیر است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

این مسوول افزود: مشاغلی که ارتباط با مواد غذایی دارند باید نکات بهداشتی را برای مقابله با کرونا بیشتر و بهتر رعایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف،گفت: ما مسوولان باید این موضوع را جدی بگیریم و طبق ابلاغ های صورت گرفته بازرسی ها را متوقف نکنیم به ویژه در مرحله اول اصنافی در اولویت قرار گیرند که با مواد غذایی و گروه های کثیری از مردم ارتباط مستقیم دارند.

وی همچنین گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی جاری به صورت حضوری قطعی است و باید از همین حالا برای فراهم کردن زیرساخت های تهویه هوا و ارتقا و افزایش سرویس های بهداشتی و در صورت امکان جداسازی درهای ورود و خروج اقدام شود.

کبیری افزود: حتما مدارس برای اجرای مصوبات ستاد کرونای استان اقدام کنند چون بعد از گذشت زمان، بهانه ای در این زمینه پذیرفته نمی شود.

منبع: ایرنا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید