کد خبر: 360446
۰
۰
نسخه چاپی

یادواره ۲۶۹ شهید شهرستان دلفان برگزار می‌شود  

به گزارش ایرنا، اصغر قهرمانی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان ضمن تاکید بر همکاری ادارات و دستگاههای اداری برای برگزاری یادواره ۲۶۹شهید دلفان  گفت: مردم در مناسبت های مذهبی ایثار و شهادت نقش محوری را دارند.

وی بیان کرد: باید تلاش کرد و تمام توان خود را به کار گرفت تا یادواره ۲۶۹شهید دلفان با شکوه و در شان مردم ولایت مدار برگزار شود.
امام جمعه دلفان نیز با اشاره به جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی و نقش محوری مقاومت در منطقه عزت و اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون پاک شهیدان دانست و اضافه کرد: گسترش روحیه ایثار و معرفی شهیدان به نسل نوجوان و جوانان وظیفه‌ای همگانی است.
حجت الاسلام محمد یوسف خانی با قدردانی از حضور با شکوه مردم در عزاداری محرم گفت: امروز جهان تشنه معارف است و شرکت گسترده مسلمان جهان در این عزاداری ها پاسخ به نیاز فطری بودکه عاشقانه در سفره امام حسین(ع) شرکت کردند.
وی با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم افزود: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان در ادارات احترام به خون شهدا است.
سرهنگ محمد موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلفان نیز از راه اندازی ۱۴ کمیته تخصصی برگزاری یادواره شهیدان دلفان خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری ادارات و نهادهای انقلابی یادواره ای در شان شهدا و مردم شهید پرور دلفان برگزار شود.
سرهنگ علی محمودوند مسوول ستاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس لرستان نیز گفت: با توجه به نقش محوری رزمندگان دلفانی در قالب گردان حمزه سیدالشهدا(ع)در عملیات نصر هشت این عملیات برای آشنایی نسل نوجوانان و جوانان در نورآباد بازسازی می شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید