کد خبر: 360494
۰
۰
نسخه چاپی

امام جمعه کرمان: زمینه ورود خیران به سازمان‌های مردم‌نهاد فراهم شود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان به مناسبت هفته ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی افزود: این حضور خیران در تشکل‌ها سبب خواهد شد هر دو گروه با کمک یکدیگر یک مسیر را برای رسیدن به هدف طی کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر با همتی بالا همه تشکل‌های مردم نهاد را همراه و منسجم کنند.

بدون حضور مردم هیچ حرکتی به نتیجه نمی رسد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت نقش و حضور مردم در تشکل‌ها گفت: بدون مشارکت مردم هیچ حرکتی به نتیجه نخواهد رسید و ویژگی تشکل‌ها خودجوش بودن و با انگیزه بودن آنهاست.

وی ادامه داد: انگیزه رسیدن به هدف و حل کردن مشکلات در تشکل ها با وجود تمامی سختی‌ها ادامه دار است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه تشکل های مردمی در هر ملتی نماد توسعه یافتگی آن جامعه محسوب می شود، افزود: فعالان و فرهیختگان اجتماعی به عنوان بازوان توانمند دولت، یکی از مصادیق عینی توسعه و مشارکت های مردمی کشور هستند که با بسترسازی و ایجاد شرایط ساختاری مناسب در قالب سازمان‌های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی، در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند.

وی بیان داشت: طبق قانون اساسی کشور، یک بخش دولت و ۲ بخش دیگر یعنی «بخش خصوصی» و «مردم و تعاونی ها» در فعالیت‌های اقتصادی اثرگذار هستند که خود بیانگر آن است که نقش مردم در این سازمان‌ها چندین برابر از دولت است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید