کد خبر: 360514
۰
۰
نسخه چاپی

طرح‌های بسیاری به برکت سفر رییس جمهور، در قم افتتاح می‌شود

 به گزارش خبرنگار ما، ابراهیم معتمدی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه گزارش اقداماتی که در استان انجام می‌شود باید به دست دولت برسد، اظهار کرد: متأسفانه قم وضعیت خوبی در ارائه گزارشات اقدامات به دولت ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: باید همه مدیران بسیج شویم تا گزارشات خود را به سامانه‌های ورود اطلاعات وزارت کشور و سازمان برنامه‌وبودجه ارائه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه به دلیل عدم وجود منابع کافی در سال‌های گذشته پروژه‌های زیادی افتتاح نشده بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به سفر رئیس‌جمهور به قم و اعتبارات خوبی که از این سفر جذب‌شده است، امسال طرح های بسیاری افتتاح خواهد شد و تعداد بسیاری نیز در هفته‌ها و ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، نهم و دهم دی ماه سال گذشته در قالب سیزدهمین سفر استانی خود به استان قم سفر کرد.

فرماندار قم نیز در این جلسه گفت: باید در بازدید از مناطق مختلف به مردم وعده‌هایی بدهیم که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.

عباس ذاکریان اظهار کرد: در آیین های افتتاحیه باید به برخی از نکات توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی دغدغه‌های بسیاری دارند، عنوان کرد: در دل جامعه و ذهن مردم سوال‌های بسیاری وجود دارد که باید در حاشیه افتتاحیه‌ها به آن‌ها پاسخ منطقی داده شود.

فرماندار قم با بیان اینکه باید مشکلات مناطقی که برای بازدید می‌رویم از قبل احصا شده باشد، مطرح کرد: همچنین باید مدیران مربوطه نیز در این بازدیدها حضور داشته باشند تا به‌صورت چهره به چهره به رفع مشکلات مردم بپردازند.

منبع: ایرنا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید