کد خبر: 360540
۰
۰
نسخه چاپی

بیان ظرفیت‌های تولید با زبان رسانه‌ای راهی برای توسعه کردستان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد خسروی روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج از همراهی و همکاری این خبرگزاری در انعکاس و پوشش اخبار بخش صنعت تشکر کرد و اظهار داشت: تقارن هفته خبرنگار و روز(۲۱ مرداد) حمایت از صنایع کوچک را همواره به فال نیک می‌گیریم و بی شک این ۲ مناسبت پیام‌های مطلوبی برای جامعه ما دارند.

وی اضافه کرد: حمایت از صنایع کوچک و همچنین رسانه عامل موثری در سرعت بخشیدن به روند پیشرفت در هر کشوری به ویژه کشورهای در حال توسعه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان افزود: در دنیای امروز یکی از بهترین و موثرترین راه‌های بیان پتانسیل بخش های مختلف از جمله تولید و صنعت استفاده از توان و ظرفیت بخش رسانه است.

خسروی با اشاره به اینکه مردم هم همواره پیگیر عملکرد مسوولان هستند، یادآور شد: اقدامات و فعالیت های زیادی توسط مسوولان انجام می شود و آنها موظف اند گزارشی از این عملکرد را به سمع و نظر مردم برسانند که این کار را از طریق رسانه ها انجام می دهند.

وی ادامه داد: وقتی مردم از فعالیت های انجام شده و همچنین ظرفیت های حوزه تولید اطلاع پیدا کنند بی شک امیدوارتر شده و با انگیزه بیشتری به کار و تلاش می پردازند.

بیان ظرفیت‌های تولید با زبان رسانه‌ای راهی برای توسعه کردستان است

رییس خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران این رسانه سعی می کنند با شناسایی و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های کردستان بویژه در زمینه های واحدهای صنعتی و تولیدی پیشتاز و قابلیت های گردشگری در راستای توسعه استان گام بردارد.

عبدالله رحمانی افزود: ایرنا مرکز سنندج از تمام ظرفیت های خود برای شناسایی و انعکاس توانمندی های کردستان بهره می گیرد تا چهره‌ای واقعی استان را برای مخاطبان خود نمایان کند.

وی از همراهی و همگامی مدیران استان با این خبرگزاری را راستای انجام رسالت خود قدردانی کرد و اظهار داشت: این همکاری و همراهی بی نظیر مدیران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی کردستان برای خبرنگاران بهترین پاداش است.

در این دیدار مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اهدای لوح از خبرنگاران ایرنا مرکز سنندج قدردانی کرد.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، یک هزار و ۴۸۸ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید