کد خبر: 360543
۰
۰
نسخه چاپی

اخلاق‌مداری شاخصه اصلی مدیریت در نظام اسلامی است

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران، با بیان اینکه یکی از عرصه‌های جهاد تبیین، تبیین زوایای فرهنگ و تاریخ ساز عاشوراست افزود: ضرورری است  این عرصه ارزشمند برای افکار عمومی بیان شود.

وی بیان کرد: دو خطر عمده همواره در جهان اسلام ممکن است به وجود بیاید که باید این خطرات را بشناسیم و برای مبارزه آن به جهاد بپردازیم.

حکمتی نیک  در ادامه با بیان اینکه نخستین خطر ،دشمن بیرونی می باشد  که خارج از مرزهای اعتقادی نظام اسلام است ابراز کرد: دومین خطری که منظومه نظام اسلامی را تهدید می‌کند، خطر اضمحلال تفکر اسلامی درون نظام اسلام است، که در صورت بی‌تفاوتی مسلمانان و بی‌توجهی این خطر تهدیدکننده است.

حکمتی نیک گفت: جهاد، مقاومت، استقامت تنها راه مبارزه با دشمنان است.  

وی ادامه داد: در حادثه عاشورا فداکاری، از خودگذشتگی، ولایتمداری، گذشت و ایثار به زیبایی از سوی امام حسین و یارانش تفسیر و به تصویر کشیده شد.

 اخلاق‌مداری شاخصه اصلی مدیریت در نظام اسلامی است


حکمتی نیک با بیان اینکه مهارت و تجربه لازم برای مدیریت بسیار ضروری است گفت: مدیر باید از علم ، دانش، تخصص کافی برای مسئولیت برخوردار باشد،تا بتواند در فرآیند مدیریت موفق باشد.

وی ادامه داد:مدیر خوب مدیری است که زیاد به فکر عبرت گرفتن از دیگران باشد، خوبی‌ها و ایرادات مدیران قبلی را ببیند و رفع ایرادات کند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: عاشورا دارای پیام ها و آموزه های بسیار حکمت آموزی است که باید آن را سر لوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

سید حمزه محقق زاده ابراز کرد: امام حسین خود و یارانش به شهادت رسیدند و لی در مقابل ظلم سر خم نکردند.

در این آیین زحمات حجت الاسلام سید اله بخش موسوی تجلیل و حجت الاسلام محمد هادی عرفانی نیا به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران منصوب شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید