کد خبر: 360548
۰
۰
نسخه چاپی

تعداد دوربین‌های پایش تصویری در ساوه ۲ برابر می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، «امیررضا یوسفیان» روز یکشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ساوه، گفت: به منظور اجرای طرح هوشمندسازی شهر و با توجه به حجم بالای تردد در معابر ساوه، در حال حاضر ۲۵ دوربین فعال بوده که تا پایان سال به ۵۰ عدد افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: اقتصاد درون شهری باید پویا باشد که تحقق این مهم تنها با پیمانکاری بومی محقق می‌شود و باید در اولویت برنامه مسئولان قرار گیرد.

یوسفیان تصریح کرد: ساماندهی صنوف مزاحم یکی از پروژه‌های مهم شهر ساوه بوده که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازارچه سنتی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه دیوار ساحلی عباس‌آباد از دیگر پروژه‌های نیمه تمام بوده که در دستور کار تکمیل است.

شهردار ساوه گفت: قانون مداری در مدیریت شهری نقش بسزایی در توسعه پایدار شهر داشته است در حالیکه طرح‌های شهری نیز باید براساس قانون و نیازسنجی مصوب و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: ساوه به دلیل همجواری با شهرهای بزرگ کشور و استقرار واحدهای صنعتی جزو شهرهای مهاجرپذیر بوده و مسکن مهمترین نیاز شهروندان است که مسئولان در این خصوص باید اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته یوسفیان، طرح مطالعاتی بیش از ۲۰ سکونتگاه غیررسمی در ساوه در حال اجرا است که امیدواریم با ساماندهی این محلات، چالش‌های مجموعه مدیریت شهری نیز مرتفع شود.

شهردار ساوه افزود: سهمیه قیر یارانه‌ای پس از چهار سال به ساوه تعلق گرفت و با رایزنی صورت گرفته بیش از یک هزار تن قیر دریافت شد که تاکنون ۴۰ خیابان روکش آسفالت شدند و ۳۶ محله نیز با اولویت‌بندی آسفالت خواهند شد.

وی گفت: در مدت ۲ ماه گذشته ۳۶ میلیارد تومان ارزش افزوده به ساوه اختصاص یافته در حالیکه به طور متوسط شهرداری ماهانه ۳۵ میلیارد تومان هزینه کرده است، اما این تفاوت هزینه و درآمد خللی در امر خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نکرده است.

یوسفیان بیان کرد: دستمزد کارگری بیش از ۵۷ درصد افزایش یافته که این امر بر قراردادهای شهرداری تاثیر داشته و با توجه به ارزش افزوده اختصاص یافته به شهر ساوه، مجموعه مدیریت شهری در تامین منابع مالی با مشکلات جدی مواجه شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید